Gå til innhold

Øreplugger til jogging

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bruker Bose IE2 øreplugger. Litt mye bass for min del (foretrekker nøytrale hodetelefoner), men ellers god lyd. Fordelen (og i noen tilfeller ulempen) er at man hører omgivelsene veldig godt. Jeg synes det er veldig greit når jeg jogger/sykler, siden jeg da er mer oppmerksom.

Ledningen er i ikke-knirkende materiale, så den lager omtrent ikke lyd (fordel når man jogger). Formen på pluggene gjør i tillegg at den sitter ekstra godt i øret, har aldri opplevd at de faller ut.

Koster 7-800 kr, så er kanskje litt dyrt egentlig. Anbefaler å prøve om mulig, før du kjøper, kan være noen har ører pluggene ikke sitter så godt i (kommer dog med 3 forskjellige størrelser på pluggene).

Lenke til kommentar

Jeg bruker disse. Og er rimelig fornøyd i forhold til prisen.

Pluss:

* Pris

* Byggekvalitet

* Svette/Vanntett

* Sitter godt (når du først har fått de på)

* Stenger ute det meste av lyd fra omgivelsene (ikke helt ideelt om en jogger på trafikkerte steder)

Minus:

* Har hørt bedre lyd til samme pris

* Litt knotete å få de skikkelig på (mulig jeg har rare ører)

Jeg vil ut i fra dette kun anbefale de til trening da de har de kvalitetene jeg ser etter for slikt bruk. For min del veier i hvert fall alle plussene opp for den noe kjipe lyden. En skal jo tross alt trene og ikke drømme seg vekk i musikken. Til annet brukt har jeg andre løsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...