Patrick123 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er det noen som har tips til gode øreplugger til jogging? Lyden er ikke viktig, det aller viktigste er at de sitter godt. Hvilken prisklasse bør jeg forvente? Har ikke den fjerneste anelse om hva øreplugger ligger på i pris. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kjøpte de her til iphonen min, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=633064 Jeg er veldig fornøyd med de. Eneste minuset er at når jeg bruker de som handsfree har de jeg pratet med noen ganger klaget på ekko. Men i bruk er de topp, følger med flere størrelser av øreproppene og Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bruker Bose IE2 øreplugger. Litt mye bass for min del (foretrekker nøytrale hodetelefoner), men ellers god lyd. Fordelen (og i noen tilfeller ulempen) er at man hører omgivelsene veldig godt. Jeg synes det er veldig greit når jeg jogger/sykler, siden jeg da er mer oppmerksom. Ledningen er i ikke-knirkende materiale, så den lager omtrent ikke lyd (fordel når man jogger). Formen på pluggene gjør i tillegg at den sitter ekstra godt i øret, har aldri opplevd at de faller ut. Koster 7-800 kr, så er kanskje litt dyrt egentlig. Anbefaler å prøve om mulig, før du kjøper, kan være noen har ører pluggene ikke sitter så godt i (kommer dog med 3 forskjellige størrelser på pluggene). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg bruker disse. Og er rimelig fornøyd i forhold til prisen. Pluss: * Pris * Byggekvalitet * Svette/Vanntett * Sitter godt (når du først har fått de på) * Stenger ute det meste av lyd fra omgivelsene (ikke helt ideelt om en jogger på trafikkerte steder) Minus: * Har hørt bedre lyd til samme pris * Litt knotete å få de skikkelig på (mulig jeg har rare ører) Jeg vil ut i fra dette kun anbefale de til trening da de har de kvalitetene jeg ser etter for slikt bruk. For min del veier i hvert fall alle plussene opp for den noe kjipe lyden. En skal jo tross alt trene og ikke drømme seg vekk i musikken. Til annet brukt har jeg andre løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå