Enceladus Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Egner mobilt bredbånd seg til spilling? Hvilken leverandør og abonnement bør jeg isåfall velge? Jeg spiller hovedsakelig EVE Online. Ellers bruker jeg internett til surfing. Laster svært sjelden ned ting. Ønsker ikke betale særlig mer enn 300kr i måneden. Endret 21. september 2011 av Enceladus Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Netcom basert på 4G, er nok det som er mest egnet med tanke på ping, sørg for å være veldig nærme 4g senderen. Ping hastighet er elendig på trådløs. Sammenlignet fiber, og coax stort sett. https://netcom.no/kampanje/mobilt-bredband Husk at tilbudene varer bare et halv år, så går det tilbake til normal pris, men ikke så dårlig alikevell om du bor innen for de store byene f.eks oslo, bergen, trondheim, stavanger. Endret 21. september 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kjørte BFBC2 fint på XBOX360 med ICE og ca. 1Mbit der vi bodde før som var langt ute i den inntrønderske periferien. Nå vet jeg dog ikke hva ping ol. lå på og prøvde heller ikke PC-versjonen såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå