egilh Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det står ca 0 på internett om denne lanseringen idag, hvertfall hittill. Jeg tror vi trygt kan si at det ikke kommer noe nytt dSLR idag Lenke til kommentar
picatta Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Gikk jeg glipp av noe i går? Hørte ingenting Lenke til kommentar
Beldor Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det som ble lansert i går var en nye serie av Pixma printere. Fortsatt intet nytt angående noen DSLR kameraer desverre Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Det som ble lansert i går var en nye serie av Pixma printere. Fortsatt intet nytt angående noen DSLR kameraer desverre Hvor? Har ikke en gang funnet noe om printere. Endret 23. september 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Beldor Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 ah nei, jeg leste litt feil, var egentlig bare ett rykte det og med disse printerene men ett "godt" ett. Når det gjelder det eventet som skulle være 22.sept så har jeg ikke lest noe heller.. var disse Digitalrev som twitret om det men har ikke hørt noe etter det. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Rykter om printere kommer trolig herfra. Canonrumours har også rykter om ny printer innen 6 uker.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Noen idé om hva slags prisnivå Canon legger seg på første halvår eller så? Må ha det inn i o store valg-av-system-regneark. (Prisguiden har bare verdier for siste året eller så, ikke plagsomt mye til hjelp.) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ellers er det som sagt godt mulig det ikke blir noen fler speilreflekser fra Canon i år - sier i alle fall Canon Rumors. Tror mer på det enn rykteneønsketenkningen tidligere i tråden.. 5DmkIII - kommer nok til å være dyr ved lansering. Veiledende lanseringspris var 24 699,- for 5D mkII og en gang i tiden 30 700,- for 5D. Hva 5DmkIII kommer til å ligge på? Kommer litt an på - vil umiddelbart tippe på ca 22-25k, men det kommer litt an på om det kommer andre høyere/lavere fullframehus i samme tidsrom - kommer det et høyere vil pris og funksjonalitet gå ned, og kommer det et lavere vil pris og funksjonalitet gå opp. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vielen Dank! Regnestykket mates med 24k – nært nok for mine formål. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 .. og spekulasjonene kan fortsette: CanonRumours melder om at det komme nye printere i slutten av Oktober. På invitasjonen er det plassert en Pixma og en EOS logo - det foreligger ingen ordentlige rykter om en lansering av dSLR, så her er det bare å spekulere videre. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 .. og spekulasjonene kan fortsette: CanonRumours melder om at det komme nye printere i slutten av Oktober. På invitasjonen er det plassert en Pixma og en EOS logo - det foreligger ingen ordentlige rykter om en lansering av dSLR, så her er det bare å spekulere videre. Jeg vet ikke, men EOS-logoen kan jo ha noe med Direct Print knappen å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 .. og spekulasjonene kan fortsette: CanonRumours melder om at det komme nye printere i slutten av Oktober. På invitasjonen er det plassert en Pixma og en EOS logo - det foreligger ingen ordentlige rykter om en lansering av dSLR, så her er det bare å spekulere videre. Jeg vet ikke, men EOS-logoen kan jo ha noe med Direct Print knappen å gjøre? 200-400 f/4L IS, i hope Lenke til kommentar
egilh Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg vet ikke, men EOS-logoen kan jo ha noe med Direct Print knappen å gjøre? Det er veldig mulig. Det virker dog som det skjer mye annet på disse datoene og ikke bare printerlansering. Hvis det kommer en dSLR, trenger det heller ikke være en 5D eller 1D. 200-400 f/4L IS, i hope Det er lov til å håpe, men ser ikke sammenhengen med EOS navnet Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vi har ikke mottatt noen invitasjon fra Canon, verken for den dagen eller noen annen, men det trenger ikke bety at en invitasjon ikke kommer når datoen nærmer seg. Jeg tror det er mer sannsynlig at EOS-logoen brukes når det gjelder kamera enn når det gjelder optikk, siden de da ofte heller bruker EF- eller EF-S-logoene. Dessuten kan det i bakgrunnen ser ut som prismehuset på et fullformatkamera. For øvrig var det for 10 dager siden nøyaktig tre år siden 5D Mark II ble offisielt lansert. NB! Dette er bare meg som spekulerer. Jeg vet ikke mer enn dere, og denne posten må IKKE betraktes som redaksjonelt materiale! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har diskutert det følgende før, og det var ikke en spesielt fruktbar diskusjon, men vil ikke Canon oppdatere 1Ds før 5D for å ikke kannibalisere toppmodellen sin for mye? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har diskutert det følgende før, og det var ikke en spesielt fruktbar diskusjon, men vil ikke Canon oppdatere 1Ds før 5D for å ikke kannibalisere toppmodellen sin for mye? Det har vel vært diskutert om Canon kutter ut 1Ds. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flere tror de kommer til å slå sammen 1D og 1Ds. Er selv spent på om de kommer med flere "lavere" fullframehus. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har diskutert det følgende før, og det var ikke en spesielt fruktbar diskusjon, men vil ikke Canon oppdatere 1Ds før 5D for å ikke kannibalisere toppmodellen sin for mye? Min mening: Trolig vil Canon slå sammen 1D og 1Ds til ett kamera. 5D MKIII vil trolig slippes før, eller ett annet FF kamera. Ett nytt 1Ds hvis det slippes senere vil legge lista enda høyere, og som vanlig når det kommer nyere modeller er det mange som dropper alt utstyret sitt og kjøper nytt fordi det er bedre .. Lenke til kommentar
johkri Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) altså... er det bare jeg som har fått med meg denne? Endret 5. november 2011 av johkri Lenke til kommentar
johkri Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 altså... er det bare jeg som har fått med meg denne? http://www.fotovideo.no/default/article_3712.art.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå