Gå til innhold

RYKTE - Canon 5 D MK III m.fl. vil bli annonsert i morgen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah nei, jeg leste litt feil, var egentlig bare ett rykte det og med disse printerene men ett "godt" ett. Når det gjelder det eventet som skulle være 22.sept så har jeg ikke lest noe heller.. var disse Digitalrev som twitret om det men har ikke hørt noe etter det.

Lenke til kommentar

Ellers er det som sagt godt mulig det ikke blir noen fler speilreflekser fra Canon i år - sier i alle fall Canon Rumors. Tror mer på det enn rykteneønsketenkningen tidligere i tråden.. ;)

5DmkIII - kommer nok til å være dyr ved lansering.

Veiledende lanseringspris var 24 699,- for 5D mkII og en gang i tiden 30 700,- for 5D.

Hva 5DmkIII kommer til å ligge på? Kommer litt an på - vil umiddelbart tippe på ca 22-25k, men det kommer litt an på om det kommer andre høyere/lavere fullframehus i samme tidsrom - kommer det et høyere vil pris og funksjonalitet gå ned, og kommer det et lavere vil pris og funksjonalitet gå opp. :)

Lenke til kommentar

.. og spekulasjonene kan fortsette:

CanonRumours melder om at det komme nye printere i slutten av Oktober. På invitasjonen er det plassert en Pixma og en EOS logo - det foreligger ingen ordentlige rykter om en lansering av dSLR, så her er det bare å spekulere videre.

Jeg vet ikke, men EOS-logoen kan jo ha noe med Direct Print knappen å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar

.. og spekulasjonene kan fortsette:

CanonRumours melder om at det komme nye printere i slutten av Oktober. På invitasjonen er det plassert en Pixma og en EOS logo - det foreligger ingen ordentlige rykter om en lansering av dSLR, så her er det bare å spekulere videre.

200-400 f/4L IS, i hope :)

Lenke til kommentar

Det er veldig mulig. Det virker dog som det skjer mye annet på disse datoene og ikke bare printerlansering. Hvis det kommer en dSLR, trenger det heller ikke være en 5D eller 1D.

200-400 f/4L IS, i hope :)

Det er lov til å håpe, men ser ikke sammenhengen med EOS navnet :)

Lenke til kommentar

Vi har ikke mottatt noen invitasjon fra Canon, verken for den dagen eller noen annen, men det trenger ikke bety at en invitasjon ikke kommer når datoen nærmer seg.

Jeg tror det er mer sannsynlig at EOS-logoen brukes når det gjelder kamera enn når det gjelder optikk, siden de da ofte heller bruker EF- eller EF-S-logoene. Dessuten kan det i bakgrunnen ser ut som prismehuset på et fullformatkamera.

For øvrig var det for 10 dager siden nøyaktig tre år siden 5D Mark II ble offisielt lansert.

NB! Dette er bare meg som spekulerer. Jeg vet ikke mer enn dere, og denne posten må IKKE betraktes som redaksjonelt materiale!

Lenke til kommentar

Jeg har diskutert det følgende før, og det var ikke en spesielt fruktbar diskusjon, men vil ikke Canon oppdatere 1Ds før 5D for å ikke kannibalisere toppmodellen sin for mye?

Min mening:

Trolig vil Canon slå sammen 1D og 1Ds til ett kamera.

5D MKIII vil trolig slippes før, eller ett annet FF kamera. Ett nytt 1Ds hvis det slippes senere vil legge lista enda høyere, og som vanlig når det kommer nyere modeller er det mange som dropper alt utstyret sitt og kjøper nytt fordi det er bedre ..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...