gudmundsson Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ryktene sier at Canon vil slippe høstnyhetene på digital SLR imorgen 22. september sammen med et par objektiver. Regner med at vi får se den etterlengtede Canon 5D Mark III der med 24Mpx, forbedret AF, nytt hus m.m. Det gjenstår å se Lenke til kommentar
egilh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Dette er fortsatt bare rykter .. Hvis det kommer ett dSLR imorgen er det ett pro hus, de eneste pro husene til Canon er 1D og 1Ds. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Eller "printere", som det også heter. 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Mere troa på printere, ja. Edit: Skulle man fulgt ryktene om når 5D MkIII blir lansert, så hadde det jo vært lansert 4 ganger allerede i år, så dvs: Canon 5D MK VI blir lansert imorgen! Endret 21. september 2011 av egilh Lenke til kommentar
TGB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ryktene sier at Canon vil slippe høstnyhetene på digital SLR imorgen 22. september sammen med et par objektiver. Regner med at vi får se den etterlengtede Canon 5D Mark III der med 24Mpx, forbedret AF, nytt hus m.m. Det gjenstår å se Uten å yppe til bråk; fokussystemet på 5DmkII er jo hårreisende dårlig; så her behøves det en oppgradering. 1 Lenke til kommentar
gudmundsson Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 vi får se i morgen mange som venter men mye har kommet frem om det nye kameraet, så det bør ikke være langt unna. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Problemet er vel at ingenting egentlig har kommet ut om kameraet. Det kommer nye 'specs' hver uke, noen mer troverdige enn andre. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 vi får se i morgen mange som venter men mye har kommet frem om det nye kameraet, så det bør ikke være langt unna. Canonrumors sier det er godt mulig det ikke kommer før våren '12. Etter den tradisjonelle tre-års syklusen skulle den komme nå i høst, men jeg blir ikke overrasket om det først kommer våren '12, på grunn av forsinkelser etter jordskjelvet.. Lenke til kommentar
gudmundsson Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 5D MK III: 24MPx Pro AF (ikkje som 7D) 2 knepp bedre ISO enn 5D mk II Digic V prosessor. 6 bps Ny video codec, ikke Raw. MPEG 4:2:2, ny video funksjon som følgande fokus (tracking)i video modus. Meir kompakt hus med forbedra vèrtetting Samme intropris som MK2. 1 Lenke til kommentar
gudmundsson Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Lett "å gjemme seg bak" jordsjelvet. Men egentlig tror jeg at det ligger i spec./pris til cameraet. Det ligger litt i grenseland til flere camera og de blir ikke helt enige med seg selv ettersom flere modeller er blitt ganske like. Uansett tror jeg ikke det blir noe revolusjon på lik linje som MK2 var. vi får se i morgen mange som venter men mye har kommet frem om det nye kameraet, så det bør ikke være langt unna. Canonrumors sier det er godt mulig det ikke kommer før våren '12. Etter den tradisjonelle tre-års syklusen skulle den komme nå i høst, men jeg blir ikke overrasket om det først kommer våren '12, på grunn av forsinkelser etter jordskjelvet.. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Lett "å gjemme seg bak" jordsjelvet. Men egentlig tror jeg at det ligger i spec./pris til cameraet. Det ligger litt i grenseland til flere camera og de blir ikke helt enige med seg selv ettersom flere modeller er blitt ganske like. Uansett tror jeg ikke det blir noe revolusjon på lik linje som MK2 var. Canon må nesten komme med noe litt revolusjonerende med mindre de vil tape markedsandeler. Edit: Bare så det er sagt, jeg venter spent på å se hva Canon kommer med når MK III først blir lansert. Jeg tviler dog på at det er imorgen det blir lansert. Nikon har også en lansering igjen idag, hvis de kommer med ett nytt FX hus kommer nok Canon sitt veldig snart. Endret 21. september 2011 av egilh Lenke til kommentar
gudmundsson Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Leser begynnelse av november fra Digicam: http://digicame-info.com/2011/09/eos-5d-mark-iii.html Uansett spennende blir det Lenke til kommentar
egilh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fikk ikke så mye ut av den der gitt. Der står det jo bare at den kanskje kommer i november, noe som ikke stemmer overens med en lansering imorgen? Lenke til kommentar
gudmundsson Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 At det kommer på markedet i oktober/ november stemmer sikkert, for det er allerede i produksjon. Ryktet sier at Digitalrev er invitert av Canon til en "prolaunch" i morgen. Men rykter er som kjent rykter.. Fikk ikke så mye ut av den der gitt. Der står det jo bare at den kanskje kommer i november, noe som ikke stemmer overens med en lansering imorgen? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ..Sånn bortsett fra at det at det er i produksjon - også bare er et rykte. Så bortsett fra det er det helt sikkert. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Men det e vel kansje ikke noe vits i å gå å vent på 5D mark III når sony har et crop kamera som slår fullformat ned i støvlene Endret 21. september 2011 av Rmatt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Gitt samme sensorteknologi vil større sensor gi mindre støy og mer detaljer. Men - du betaler gjennom nesa for det lille ekstra. Og så får man avgjøre selv. Lenke til kommentar
se# Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det jeg har sett av rykter går på printere. men jeg lar meg gjerne overraske. Lenke til kommentar
gudmundsson Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Canon er overlegne på objektiv, men dersom du ikke trenger å skifte optikk og ikke er Canon-fan kan Sony være et alternativ Men det e vel kansje ikke noe vits i å gå å vent på 5D mark III når sony har et crop kamera som slår fullformat ned i støvlene Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen som har sett eller hørt noe mer om Canon's "pro announcement" i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå