Gå til innhold

RYKTE - Canon 5 D MK III m.fl. vil bli annonsert i morgen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene sier at Canon vil slippe høstnyhetene på digital SLR imorgen 22. september sammen med et par objektiver.

Regner med at vi får se den etterlengtede Canon 5D Mark III der med 24Mpx, forbedret AF, nytt hus m.m. Det gjenstår å se :)

Uten å yppe til bråk; fokussystemet på 5DmkII er jo hårreisende dårlig; så her behøves det en oppgradering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lett "å gjemme seg bak" jordsjelvet. Men egentlig tror jeg at det ligger i spec./pris til cameraet. Det ligger litt i grenseland til flere camera og de blir ikke helt enige med seg selv ettersom flere modeller er blitt ganske like. Uansett tror jeg ikke det blir noe revolusjon på lik linje som MK2 var.

vi får se i morgen :) mange som venter men mye har kommet frem om det nye kameraet, så det bør ikke være langt unna.

Canonrumors sier det er godt mulig det ikke kommer før våren '12.

Etter den tradisjonelle tre-års syklusen skulle den komme nå i høst, men jeg blir ikke overrasket om det først kommer våren '12, på grunn av forsinkelser etter jordskjelvet..

Lenke til kommentar

Lett "å gjemme seg bak" jordsjelvet. Men egentlig tror jeg at det ligger i spec./pris til cameraet. Det ligger litt i grenseland til flere camera og de blir ikke helt enige med seg selv ettersom flere modeller er blitt ganske like. Uansett tror jeg ikke det blir noe revolusjon på lik linje som MK2 var.

Canon må nesten komme med noe litt revolusjonerende med mindre de vil tape markedsandeler.

Edit: Bare så det er sagt, jeg venter spent på å se hva Canon kommer med når MK III først blir lansert.

Jeg tviler dog på at det er imorgen det blir lansert. Nikon har også en lansering igjen idag, hvis de kommer med ett nytt FX hus kommer nok Canon sitt veldig snart.

Endret av egilh
Lenke til kommentar

At det kommer på markedet i oktober/ november stemmer sikkert, for det er allerede i produksjon. Ryktet sier at Digitalrev er invitert av Canon til en "prolaunch" i morgen. Men rykter er som kjent rykter..

Fikk ikke så mye ut av den der gitt. Der står det jo bare at den kanskje kommer i november, noe som ikke stemmer overens med en lansering imorgen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...