sindredl Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Heisann. Her kommer et lite spekualsjonsspørsmål. Har planer om å kjøpe meg en iPhone 4, men er litt usikker på om jeg burde vente til en evt. iPhone 4S kommer? Går jo noen rykter om at det kommer en iPhone 4S samtidig som iPhone 5 kommer ut, altså en forbedret økonomiversjon av iphone 4. Spørsmålet mitt er da om denne kommer samtidig som iPhone 5, burde det da ta lang tid før den kommer til Norge? Noen som vet eller har noen formeninger? Takk på forhånd. Endret 22. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) tviler på det, av alle generasjonene så er det bare 3gs, og det er totalt 5 gen (om du teller s som en, 1 gen , 2 gen, 3 gen, 3gs, 4 gen,) men om du ikke kan vente til 5 så kjøp den nå, om du kan vente så ville jeg ha gjort det! det vill sikkert også bli et priskutt på 4'ern, akk slik som komplett svarte til ipad 2 , at ipad 1 skulle bli 1000 kr billigere Endret 21. september 2011 av Stalthy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå