Patrick123 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 For de som er interessert i sykling og har erfaring med dette spiller, hva syns dere om det? Selv har jeg spilt alle utgavene fra 2008 og må si at dette er den beste hittil. Måten de nye "solide" rytterne er implementert på synes jeg at fungerer ganske bra, selv om jeg river meg litt i håret av spurtene noen ganger... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Min første tanke om hele serien er at å følge på hjulet til en rytter virker noe vanskelig. Man kan kun velge å følge før en spurt, men det burde være mulig å si at Hushovd skal henge som en klegg på xxxx hele løpet. Jeg har ikke skjønt helt hvordan man setter opp eget opptrekk (på den nye fantastiske måten), så jeg gjør som jeg gjorde i 09 og 10. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Mine opptrekk fungere perfekt helt til ca. 3km, da går alt til fanden. Bruker 4 mann; 1 som holder de oppe ved fronten og 3 spurtere. Åpner spurten med nr. 1 på 3km, på ca. 1.7-2km begynner nr. 2 og hovedspurteren min starter rundt 0.7km. Problemet er bare at på ca. 3km får plutselig alle andre en enorm fart og trenger seg inn mellom min ryttere, gang etter gang etter gang. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Viktig å bruke hele laget, til å strekke feltet slik at du ikke blir "swamped" som de sier, altså spist opp av feltet som kommer bakfra i en enorm fart. Et triks (kanskje litt skittent?) Er å vente på motstanderen som kommer bakfra, når du ligger på din opptrekker, for å så gå ut litt før han kommer, då må han svinge ut og mister fart Var slik jeg vant den grønne trøyen med Hushovd mot Cavendish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå