Jesper Karsrud Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 se i topic så skjønner dere problemet... aida32 viser at cpu usage er 100% hele tiden! en kamerat av meg har helt likt oppsett påmaskinen som meg, og hans står ikke på 100% HELE tiden! skjønner ikke hva det kan være... er en P4 1,8@2,1 Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvis du bruker win2000/XP, trykk Ctrl+Alt+Del og se hva som bruker mye ressurser... og skriv ny melding med det du finner ut. Da er det litt lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 jeg har win98 , så da er det ikke så lett å finne... men jeg hadde også en prøveversjon av speedupmypc, og det viste også 100% CPU usage... Lenke til kommentar
daho Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jeg har win98 , så da er det ikke så lett å finne... men jeg hadde også en prøveversjon av speedupmypc, og det viste også 100% CPU usage... Hvilket hk har du? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvem hk?? Hva slags spørreordbruk er det? Hvem hjerne har du? Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det kan jo hende at noen har hakket seg inn på pc'en. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 har abit BD711 (uten raid for de som bryr seg)... Lenke til kommentar
ojb Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kjører pcen tregt da? Eller er det bare at programmet sier 100% cpu usage? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kjører pcen tregt da? Eller er det bare at programmet sier 100% cpu usage? Det er veldig vesentlig. Hvis du har 100% load så vil du merke det veldig fort ved at alt går veeeeeeeeeeeeeeeeldig treeeeeeeeeeegt. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bruker du noen "software-kjølere" vil cpu alltid vise 100%! slik som gode gamle RAIN og cpuCOOL (tror jeg det het) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 du har en exe-fil som bruker hele cpu-kappasiteten din... trykk ctr-alt-del å gå inn på oppgavebehandling --> prosesser, for å finne ut hva exe-fila heter... deretter lukker du først fila. så søker på fila i i windows, og sletter den.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 tror nok det kan vere winnet.exe fila det er snakk om her, den får du om du har imesh programmet. laste ned kazaa lite istedet søk etter fila og slett den Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 takk for den Mala! det hjalp med en gang! da sank tempen på cpu ganske så greit også da! fra rundt 50 til 39! btw. har kazaa lite, men jeg har ikke sletta iMesh... skal gjøre det nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 hva f*** er iMesh? imesh er ett fildelingsprogram akkurat som kazaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå