neidustoreinternett Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei! Jeg har prøvd div dhtml koder for å lage en sånn fin transparent (kantene) popup som hw.no har på sidene sine akuratt nå (den om spørreundersøkelsen) Noen som vet hvordan man lager slike ? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Eg får ikkje opp den popupen, men opner den i nytt vindauge, eller kommer den berre oppå sida? Dersom den gjer sistenemte kan du bruke ein Lightbox. Denne finnes i fleire varianter, til dømes: Thickbox Lightbox Fancybox Fleire alternativer finnes óg der ute 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Eller Facebox, min personlige favoritt for slikt. Lightbox er alt for treig, tung og passer mye bedre til album. Samme gjelder delvis Fancybox. 1 Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 dhtml Lenge siden jeg har sett noen bruke det ordet. DHTML var greit å si den gang 99% av alle sider var helt statiske. I dag har vel 99% av sidene dynamisk innhold. Men for all del, skjønner jo hva du snakker om da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå