Liberalistiske Samebror Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har startet en playlist på spotify, legg gjerne til det du trener til! LINKY Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg hører på Infected Mushroom og saker som har en bestemt "beat". Det gjør at jeg lettere kan øve inn riktig teknikk (synes jeg) ved å beregne sånn cirka ut i fra bass hvor jeg bør være i f.eks. benkpress. Derfor hører jeg alltid på en bestemt sang når jeg tar benkpress (Paul Stanley - Live to win) og føler jeg får et mye større utbytte av det, enn å høre på tilfeldig musikk. Jeg er ikke en stor fan av musikk i utgangspunktet da jeg har litt overvariert musikksmak, men Infected Mushroom har det jeg vil kalle god musikk for f.eks. løping, intervall trening osv. da sangene ofte bygger seg opp til en klimaks, som f.eks. Vicious Delicious! Verdt å prøve. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fantastisk bra tiltak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå