Cuneax Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tilbyr nye modeller for ulike brukergrupper. Sony lanserer øreplugger med knøttsmå drivere Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Disse så meget interessante ut ja. Har vært på jakt etter plugger som jeg kan bruke til trening. Er så lei av de som jeg har nå de sklir bare ut bare man blir litt svett i øregangen. Frank Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Anntydet pris? Gleder meg virkelig til disse kommer til Norge ) Skal ganske sikkert kjøpe meg trenings proppene, men kanskje også den modellen med aktiv støy kanselering også Vi får nå se Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Anntydet pris? Gleder meg virkelig til disse kommer til Norge ) Skal ganske sikkert kjøpe meg trenings proppene, men kanskje også den modellen med aktiv støy kanselering også Vi får nå se IEM's har som regel god nok passiv støy-kansellering fra før (med riktige tupper som sitter godt i dine ører såklart), derfor er det ikke vits å ødelegge lyden med aktiv støy-kansellering i tillegg, synes nå jeg da. Bruker mine Westone UM3X med Shure Olive medium tupper hver dag på bussen. Med en gang du setter på musikk, hører du så og si ingenting fra omverden, hærligt! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Slike hodetelefoner blir nok elsket i f.eks. fiskeindustrien :-P (utrolig kjip og jevn støy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå