HDSoftware Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Folkens. Jeg har en ZTE lade som til stadighet mister nett forbindelsen slik at inngående og utgående samtaler blir borte Er dette et vanlig problem om dagen eller er det telefonen det er noe galt med ? Endret 22. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Prøvd simkortet i en annen telefon ? Kan være det som fusker. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 ?? Seriøst? Simkortet påvirker mobilens radio? Skal jaggu prøve... Takker Hmmm. Når jeg tenker etter så var dette en av de mest plagsomme tingene jeg hadde med min forrige HTC Touch Cruise . Og det var samme SIM kort.... Kansje ingen tilfeldighet alikevel.... Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ?? Seriøst? Simkortet påvirker mobilens radio? Skal jaggu prøve... Defekt eller gammelt SIM-kort kan forårsake slike feil ja. Dersom du kontakter operatøren din, eller går innom til en autorisert forhandler, om de har slike, så kan de gi deg et nytt SIM-kort, så kan du se om du merker noen forskjell. Nytt SIM-kort koster trolig noen kroner. Normalt et sted mellom 100 og 250 kroner, om du ikke har forsikring hos operatøren som dekker det. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 HAHAHAHA!!! SÅ dem skal ha penger for at jeg fortsatt vil være kunde og bruke penger på SMS, MMS og tellerskritt!! Tenker jeg sender en mail til NetCom og klager på at ting ikke virker. Telefonen er kjøpt av NetCom og er under garanti. Fikser dem ikke dette gratis så er veien over til en annen tilbyder kort ;-) Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) HAHAHAHA!!! SÅ dem skal ha penger for at jeg fortsatt vil være kunde og bruke penger på SMS, MMS og tellerskritt!! Alle kunder betaler for å sende SMS, MMS og å ringe. Tenker jeg sender en mail til NetCom og klager på at ting ikke virker. For å spare litt tid så kan du forberede deg på svaret du vil få ved å teste følgende: 1. Prøv ditt SIM-kort i en annen mobiltelefon. Fungerer det normalt der? 2. Prøv et annet SIM-kort i din mobiltelefon. Fungerer det normalt? Dersom svaret på spørsmål 1 er "ja", så tyder det på at SIM-kortet ditt ikke er årsaken til feilen. Da må du gå til spørsmål 2. Dersom svaret på spørsmål 1 er "nei", så tyder det på at SIM-kortet er årsaken til feilen. Dette må da byttes, noe som kan gjøres hos en forhandler, eller ved å kontakte NetComs kundesenter via telefon, Twitter, Facebook eller mail. Dette koster som sagt et sted mellom 100 og 250 kroner. Dersom svaret på spørsmål 2 er "ja", så tyder det på at din mobiltelefon ikke er årsaken til problemet. Dersom svaret på spørsmål 2 er "nei", så kan det tyde på at det er mobiltelefonen som er årsaken til problemene. Da må i så fall denne sendes/leveres inn hos forhandler hvor den ble kjøpt for service. Om du har behov for lånetelefon så ber du om dette. Telefonen er kjøpt av NetCom og er under garanti. Fikser dem ikke dette gratis så er veien over til en annen tilbyder kort ;-) Som du sier så er det garanti på telefonen. Denne garantien dekker ikke SIM-kortet. Hvis telefonen er kjøpt via NetComs hjemmeside, via deres kundesenter, eller via telefonsalg, så er den levert av Moobi Norway AS. Da er det i så fall de en eventuell reklamasjonssak må rettes mot. Er den kjøpt via en butikk, nettbutikk, eller annet utsalgssted så er det mot denne forhandleren at reklamasjonssaken skal rettes. Har du forsikring på abonnementet ditt så dekker denne også SIM-kortet. Endret 21. september 2011 av azetlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå