Danne91 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hissig stemning midtveis i 2. omgang når flere av våre er over betongen etter en dommeravgjørelse, og snuten velger å tøffe seg. Ender med at to blir innbrakt, og når tromma sier takk for seg etter 70 min blir stemningen deretter. Fram til da bra trykk på bortefeltet, artig at speaker må se seg nødt til å skru opp lyden halvveis under "Vålerenga kjerke". Bildet er forøvrig fra under oppvarmingen. Endret 27. september 2011 av Danne91 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 LSK - Stabæk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Gjøvik feirer opprykk til Adecco ligaen. Endret 17. oktober 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hjemme mot Molde i år ble jævlig bra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Strømsgodset - Rosenborg Stabæk - Molde Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Sogndal - Stabæk Molde - Strømsgodset 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Cupfinalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hissig stemning midtveis i 2. omgang når flere av våre er over betongen etter en dommeravgjørelse, og snuten velger å tøffe seg. Ender med at to blir innbrakt, og når tromma sier takk for seg etter 70 min blir stemningen deretter. Fram til da bra trykk på bortefeltet, artig at speaker må se seg nødt til å skru opp lyden halvveis under "Vålerenga kjerke". Bildet er forøvrig fra under oppvarmingen. Så fort tromma røyk, klarte dere ikke holde på stemninga? Det er vel det som er det største problemet med tromme. Jeg er i utgangspunktet ikke prinsipielt imot trommer, men det bør fungere som en stemningsskaper, det skal ikke være stemningen. Det er ganske tragisk når jeg står på Ullevaal og det eneste man hører fra bortesupporterne er den jævla tromma. Tromme bør ikke høres lenger vekk enn på det feltet den er, og da kun for å holde takta. Angående Vålerenga kjerke: beklager å måtte skuffe deg, men av en eller annen grunn blir dette gjort hver eneste gang. Lyden blir alltid skrudd grovt opp på soloen, og den skrus ikke ned på neste vers. Forøvrig kult med en egen tråd rundt tribunekultur. Jeg er meget interessert i det, ofte er jeg mer interessert i hva som skjer på tribunen enn på banen. Klanen har vært Norges ubestridt beste i mange år, men har langt på vei mistet forspranget på andre supporterklubber. Klanen er nå langt ifra de stemningstoppene vi hadde for 6-7 år siden, samtidig som Kanari og Kjernen kommer etter. At vi ser dannelsen av ultrasgrupperinger som Ikaros, Sirkus Vålerenga, UFC og Ultras Nidaros, er veldig bra for tribunekulturen. Det er viktig at vi samler de som er mest interessert i å bidra på tribunen, slik at vi kan øke nivået her i landet. Norsk Supporterallianse jobber bra, men blir i liten grad hørt. Synes vi burde samle alle Norges supportergrupper i en demonstrasjon mot behandlingen av og kriminaliseringen av ultras, slik som i Berlin. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Snart klart for ny sesong. Her er en samle-film over div ting Klanen holdt på med i året som gikk. http://www.youtube.com/watch?v=TOE2meObd3Q&hd=1 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Norsk Supporterallianse jobber bra, men blir i liten grad hørt. Synes vi burde samle alle Norges supportergrupper i en demonstrasjon mot behandlingen av og kriminaliseringen av ultras, slik som i Berlin. Har i samarbeid med Fotball i Helgen fått kvittet oss med mandagskamper fra 2013 da. Så begynner å se lysere ut. Men personlig skulle jeg sett mer markeringer på kampene. Som stillhet de første 10minuttene feks. Dette er en veldig fin og tydelig markering som de hadde i Stockholms derbyet for en liten stund tilbake. Link du kan høre på kommentatoren at han blir litt satt ut. Har blitt gjort i Norge før i forbindelse med Eurostand som var en europeisk demonstrasjon mot "den moderne fotballen". Syns også det er veldig morsomt at Klanen og VIF Fotball har fått igjennom at man kan ha 40% ståplasser på stadioner i Norge. Håper andre land følger etter. Og kanskje til og med MaFIFA følger etter en gang i fremtiden. Selv om jeg har min tvil til det siste der. Endret 21. februar 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Husker Eurostand. Stemningen bokstavelig talt ekspolderte etter 15 stille minutter. Edit: Fant video. Tror stillheten er over rundt 6:05 ut i klippet. Endret 21. februar 2012 av Olum 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Alternative Engas (Ikaros, Sirkus Vålerenga, IskoBoys) årsfilm 2010: og 2011: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Husker Eurostand. Stemningen bokstavelig talt ekspolderte etter 15 stille minutter. Edit: Fant video. Tror stillheten er over rundt 6:05 ut i klippet. Har sett den før, men gir ikke så bra bildet av det. For jeg husker at alle satt og holdt helt kjeft! Man kunne veldig godt høre hva spilleren ropte til hverandre osv. Også tok det helt av som du sier. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ja, videoen jeg linket til gir nok ikke det beste inntrykket av stemningen. På videoen ser det ut som det kan være tatt ut av en hvilken som helst kamp, men fra tribuneplass tror jeg ikke jeg har opplevd bedre stemning noensinne. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Ett relevant innlegg: NFFs helt egne lille bobleverden. Det er helt sykt at Vålerenga får 40k i bot for de knallskuddene, mens LSK for 30k i bot for den kaosblussingen... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har med gjentagelse å gjøre. Begynner å bli endel bøter for vår del nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Nå blir det gøy å gå på kamp: Politiet med eget register over risikosupportere Jeg er så dritt lei av å betale for å få lov til å bli behandlet som en kriminell. Greit nok om dette blir brukt for å luke ut de som faktisk er der kun for å sloss, men jeg er skråsikker på at dette er nok et maktverktøy politiet har utarbeidetsammen med NFF for å drepe tribunekultur. Det vil bli artig å se hvor god stemninga blir på norske kamper når omtrent alle ivrige snart er utestengt. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) LSK - VIF 2011 Foto: Knut Håvard Solberg Sarpsborg 08 - LSK 2011 Foto: Knut Håvard Solberg Endret 24. februar 2012 av k-h-s Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Vet ikke om dette blir for off topic men. Politiet slår alarm: Fotballpøblene blir yngre og mer brutale For en gjeng pubertale drittunger. Hadde ikke gjort meg det grann om de møttes før første serierunde å banket hverandre helseløse og endte opp i koma fra til uti november. Hater når folk skal ødelegge ryktet til Ultras, andre supportere og klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå