Predecessor Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Omtrent annen hver gang jeg åpner forumet, så viser disse kun et kryss. Så må jeg høyreklikke, og huke av "vis bilde". Deretter blir alt som før. Hvordan fikser jeg dette? Ikke så stort problem, men greit å få fikset. På forhånd takk! Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 har du på sånn at du skal vise bilde da? det står i instillingene i IE. mulig dette ikke er valgt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hadde du bare sagt hvilke browser du brukte... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Det var kanskje et poeng. :oops: Beklager det. Browseren er IE 6.0 Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 skjønte egentlig at du brukt den. det du kan sjekke om er om du har aktivert vis bilde i avansert. den ligger på verktøy og alternativer for internet. hvis den ikke er det så er vel problemet løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå