Niklasp Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vil gjøre seg mindre avhengig av Android. Samsung vil åpne Bada for alle Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Bra! Konkurranse og valgfrihet er topp Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Helt enig! I tillegg øyner jeg håp om et mer åpent mobiltelefon/fjøl-OS enn dagens to lukkede kjemper. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sikkert bra dette, men jeg klarer ikke å se for meg at jeg noengang vil foretrekke en Bada Samsung-telefon fremfor Android-varianten. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Helt enig! I tillegg øyner jeg håp om et mer åpent mobiltelefon/fjøl-OS enn dagens to lukkede kjemper.Helt enig! I tillegg øyner jeg håp om et mer åpent mobiltelefon/fjøl-OS enn dagens to lukkede kjemper. Hva er det som gjør Android så lukket? At ikke all kildekoden er open source? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 – Det er i USA de sterkeste utviklerne og forbrukerne befinner seg, forteller Mawston, og mener Samsung vil møte stor motgang hvis de ikke får utviklerstøtte fra USA. Nuvel. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fikk ikke noe mer informasjon fra kilden, er det noen som vet "hva slags åpen" det er snakk om? At andre får selge det, at andre får delta i utviklingen, eller åpning av kildekoden? Bada har interessante elementer. Android har naturligvis også interessante elementer, men er for lukket til å få samme kraft som f.eks. MeeGo potensielt kunne hatt. Android = Dalvik. Bli kvitt Dalvik og Android = fullverdig OS. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sikkert bra dette, men jeg klarer ikke å se for meg at jeg noengang vil foretrekke en Bada Samsung-telefon fremfor Android-varianten. Da har du bestemt deg på forhånd, og det er ikke noe håp for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg