Willa_C Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Slettet Endret 21. september 2011 av Peppermynte Lenke til kommentar
tvv Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei Høres jo mest ut som han trenger et sted og bo og utnytter deg! Sett en dato litt frem i tid og si innen den dato må han være ute - er han ikke det skift lås ! Lykke til! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Peppermynte: Hvorfor stoler du ikke på ham? Høres jo mest ut som han trenger et sted og bo og utnytter deg! Sett en dato litt frem i tid og si innen den dato må han være ute - er han ikke det skift lås ! Ingen grunn til å overdrive. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Fordi jeg har dårlig erfaring med gutter. Har opplevd å bli veldig såret og det har ødelagt meg. Og det går dessverre utover han jeg har nå. Sånne ting som facebook, mobiltlf osv gjør at jeg går rundt og er paranoid til tusen og nesten forventer at han når som helst skal være utro mot meg. Slitsomt? Ja.. Jeg forstår ikke hvorfor han gidder å fortsette. Jeg er i alle fall lei og utmattet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg prøver ikke å klandre deg på noen som helst måte, men har du selv prøvd å gå i terapi. Alene, altså. Hvis ikke du kan stole på ham, kan du jo ikke stole på noen menn. 5 Lenke til kommentar
bacmei Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er en gutt på 18 som liker ei jente som av og til tar bussen sammen med meg hjem fra skolen. Hun er 2 år mindre og går på samme skole som meg. Hvordan skal jeg gå frem for å bli kjent med henne? Kommer til å bli akward mildt sagt om jeg driter meg ut og må ta samme buss som hun etterpå også. Trenger mange svar plis! Er et juleball ved juletidene, kunne dette vært en mulighet for å slå til? I så fall hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå