Bluebeans Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Litt varierende. Skal eg snipe over en kant, eller mellom to (ting), eller noke slikt, så må eg bøye meg litt fram eg og:D.'Skal eg snipe folk på opent område er det unødvendig. No sånt gjør jeg å. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hva med alle de som gjør en liten kaste bevegelse med hånd kontrollen når de skal hoppe. ikke mobb Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Husker i de gode gamle Nintendo-dagene...da satt jeg og lente meg når jeg svingte, hoppte i stolen da jeg skulle ta vanskelig hopp osv. Gøy å leve seg inn Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Husker i de gode gamle Nintendo-dagene...da satt jeg og lente meg når jeg svingte, hoppte i stolen da jeg skulle ta vanskelig hopp osv. Gøy å leve seg inn ja, litt innlevelse kan da aldri skade! litt kjekt å sitte å se på de som sitter og bøyer og dukker når de spiller cs å sånn da... Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 kommer jo helt ann på om jeg spiller seriøst eller ikke Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Huff husker da jeg spilte super mario 1 på kasse nintendoen,da kunne jeg jo være seriøst sliten etterpå.Og jo lengere i spillet man var kommet jo mer levde man seg inn i det. ( wohoo har 100 poster ) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Husker jeg lo meg hakk ihjel når venner som ikke hadde nintendo skulle spille mario... satt å slengte på kontrollen som bare juling... Jeg bøyer av og til frem hodet litt når det er sniping på gang... :-? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ofte når jeg spiller bilspil bøyer jeg meg litt ned for å se lengre inn i tunellen eller litt til siden for å se bedre i svingen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 lol, jeg pleier og bøye meg til sidene for og se om folk sitter bak kasser osv. :oops: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du kan le nå, men bare vent til det kommer skikkelige 3D skjermer, da har vi som har for vane å lene oss til sidene og slikt en utrolig fordel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå