Gå til innhold

sikte med sniper i spill,,,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kameratene mine mobber meg når vi LANer,, når jeg skal sikte med sniper gåtr jeg nærmere skjermen med hode og,,

er det ikke flere enn meg som gjør dette,,,??

Er nok ikke bare du som gjør det, nei. De fleste konser litt ekstra når man sniper, og det kan resultere i at enkelte bøye hodet framover for å se bedre :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal skyte rett over en kant eller noe, så strekker jeg meg oppover får å ser over :roll:

Husker da jeg hadde nintendo og morra mi skulle spille mario.. hver gang hun skulle hoppe, så førte hun hendene i en rask og fin sirkulær bevegelse mot den kanten hun skulle til :p

Lenke til kommentar

jeg kunne ikke vært mer enig med de fleste av dere,,

det er mye kulere når man lever seg inn i spill ordentlig,,

jeg lener meg prøver også å kikke over en kant på skjermen ved å løfte hode,,, se rundt noe -> hode til siden,,

i bilspill, nå er det jo sjeldent jeg spiller bilspill, lener jeg meg over til siden når jeg svinger,,,

det var gøy å høre,

Lenke til kommentar

bra det ikke bare er meg som gyver løs med ekstraordinære kropsbevegelser når jeg spiller :)

men å lene seg inn når en zoomer med sniper rifle? hmm, mister lissom endamer av oversikten da mener jeg...men men, kanskje derfor jeg suger med dem i CS da, fordi jeg ikke lener meg inn :lol:

Lenke til kommentar
Kameratene mine mobber meg når vi LANer,, når jeg skal sikte med sniper gåtr jeg nærmere skjermen med hode og,,

er det ikke flere enn meg som gjør dette,,,??

Når jeg spiller Halo i multiplayer, så er det sånn at når plasmavåpnene treffer deg så klarer du ikke å bevege deg når de gjør det. Da kan det hende at jeg drar et skikkelig brøl, akkurat som om jeg prøver alt jeg klarer for å svømme mot strømmen. Vanligvis så vinner jeg!

Jeg hadde det problemet i Operation Flashpoint. I et spesielt brett der du skal ødelegge to Anti Air kanoner, så starter du med en M60! Og jeg hadde litt problemer med det brettet, så uten at jeg visse det, så lente jeg meg helt inntil skjermen for å se etter fiender! Da fikk jeg beskjed om at det så nerdete ut.

Samme om du ser rar ut mens du gjør det, fordi at hvis du treffer dem med sniperen, så ler de ikke lenger av deg.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å være ganske eh... entusiastisk når jeg spiller :p

Kanskje enda verre når jeg og kameratene mine spiller D&D 3.5 edition(rollespill med papir, bøker og terninger) og jeg reiser meg opp av stolen og viser hvordan jeg prøver å dodge slag og sånt :lol: De andre synes jeg ser m.o.n.g.o ut, men det er fett å leve seg inn i det og late som du svinger sverdet, øksa, morgenstjernen, klubba, dolken... jah.

EDIT: Hvorfor er ordet m.o.n.g.o sensurert? Veikt :roll:

Lenke til kommentar

Tror jeg også lener meg litt nermere skjermen når jeg sniper. Men er ikke helt sikker. :roll: Det som er sikkert er at jeg nesten reiser meg opp for å se over kasser og steiner o.l.Seff til siden også. Virker ikke som om jeg er alene :lol:

Bare du fragger så gje phaen :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...