Niklasp Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kommed med lilla farge og blinkende tilbehør. Her er HTCs smartmobil for damer Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Minner litt om Desire 1.gen når det kommer til spesifikasjoner. Men hvorfor ikke lage den i rosa? Dama ville ikke ha en slik, mer eller mindre den kommer i rosa. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 og hvorfor er det bare damene som skal få fett utstyr med i prisen av telefonen sin? jeg skulle også gjerne hatt en dockstasjon til min! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Om det inngår i prisen eller går på bekostning av middelmådig hardware gjennstår og se når prisen blir kjent. Ellers får du får sikkert lov og kjøpe en du også zimmn Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er så talentlaust at den blinkande steinen må kobblast til med kabel. Burde den ikkje bruke blåtann slik at damene kan ha telefonen i veska eller jakkelomma og ha denne "magiske" steinen ein heilt anna plass innanfor synsfeltet? I så tilfelle ville dette også være nyttig for hørselshemmede som sender tekstmeldinger sidan dei då ikkje treng å ha telefonen så nært at dei merker vibreringa ved mottak av SMS. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 gjetter meg til at den hvite saken i bakgrunnen er en bil-høytaler. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen som vet stråleverdien på denne? Madammen har lyst på Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er så talentlaust at den blinkande steinen må kobblast til med kabel. Burde den ikkje bruke blåtann slik at damene kan ha telefonen i veska eller jakkelomma og ha denne "magiske" steinen ein heilt anna plass innanfor synsfeltet? I så tilfelle ville dette også være nyttig for hørselshemmede som sender tekstmeldinger sidan dei då ikkje treng å ha telefonen så nært at dei merker vibreringa ved mottak av SMS. Er ingen problem å ha den trådløs med batteri, men prisen blir jo deretter også. Det blir også vanskeligere å bruke. Husk denne er ment for damer som enda ikke har smart telefon. Trådløs må den lades hele tiden, hvem gidder det? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vel søskenbarne mitt hate rosa, så det er en liten myte at alle damer like rosa. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noe for frisører med snurrebass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg