Odesseiron Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sjekk innboksen, i dag åpnet den lukkede betaen. Les hele saken Lenke til kommentar
SAved Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Ingen beta for meg enda i hvert fall Endret 21. september 2011 av Benobi Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 serverne i EU er nede til 11.00, så kommer ikke noe invite før etter det. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ikke noen beta på meg, enda. Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 EU invites har ikke blitt sendt ut ennå. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 serverne i EU er nede til 11.00, så kommer ikke noe invite før etter det. Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund. Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 serverne i EU er nede til 11.00, så kommer ikke noe invite før etter det. Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund. Du fikk en presse invite, ikke helt det samme som opt-in. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Følg med folkens, som Giskler skriver har ingen andre enn presse fått invites enda. Det tidligste vi kan vente at de sender ut noe er i vanlige kontortida til Blizzard, som tilsvarer etter klokka 7 i kveld i vår tidssone, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 som Jext skriver så er det bare presse som har fått invite her i EU, kanskje det samme i US men er ikke sikker. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 så nå at closed beta har starta i Eu også, ifølge meldingen på battle.net. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 serverne i EU er nede til 11.00, så kommer ikke noe invite før etter det. Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund. Dette kan komme som eit sjokk, men mykje av grunnen til at du får vere med på E3-visningar, prøve previewkode og spele anmeldarutgåva av spel, er at du er registrert som del av spelpressa her og der ... Har ikkje fått noko i innboksen, men (den første) SC2-beta inviten kom i form av at spelet berre plutseleg vart tilgjengeleg for nedlasting frå Bnet-kontoen min. Kan løne seg å halde eit auge med den òg, i tida som kjem. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Man burde også være litt obs på mailer fra "blizzard" som lover beta-tilgang. Det er mange falske eposter ute og går. Det sikreste er å gå rett på battle.net og sjekke selv. 1 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 serverne i EU er nede til 11.00, så kommer ikke noe invite før etter det. Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund. Dette kan komme som eit sjokk, men mykje av grunnen til at du får vere med på E3-visningar, prøve previewkode og spele anmeldarutgåva av spel, er at du er registrert som del av spelpressa her og der ... Har ikkje fått noko i innboksen, men (den første) SC2-beta inviten kom i form av at spelet berre plutseleg vart tilgjengeleg for nedlasting frå Bnet-kontoen min. Kan løne seg å halde eit auge med den òg, i tida som kjem. Nå var ikke dette dårlig kamuflert skryt eller et øyeblikks uvitenhet, jeg er veldig klar over at Blizzard har gitt meg pressetilgang til betaen. Årsaken til at jeg nevnte det var at det ikke helt går overens med at serverne er nede. Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ser ut som opt-in invites er på vei ut nå ifølge EU D3 bloggen. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ingen på meg, ikke så viktig. Vil bare ha spillet ut snarest mulig Lenke til kommentar
SteinO2 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Djevelsk spennende^^ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund. Fikk du mail? Stemmer det at spelet plutseleg ligg under "My games" saman med alle andre spel som du har/er tilgjengeleg? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Jeg fikk min nøkkel klokka 8 i morges, og spiller spillet i skrivende stund. Fikk du mail? Stemmer det at spelet plutseleg ligg under "My games" saman med alle andre spel som du har/er tilgjengeleg? Ja, jeg fikk mail, og spillet er helt øverst på "My Games"-lista mi. Lenke til kommentar
jonathanHart Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 For vår lille gjeng av gamers (vi er fire stykker) virket Diablo 3 som en bortimot perfekt match. Vi spiller sammen nogelunde fast én dag i uka, på PC og online. Vi er en gjeng med jobber, studier, kjærester og/eller familie, og har kjempet litt med formatet på World of Warcraft. Det har rett og slett vært for mye administrasjon og merarbeid før vi kommer til det som er gøy. Du vet, den faktiske spillingen. Å åpne Diablo 3 var som å trå rett i inn krigen, og få lov til å leke sammen fra første sekund. Tror alle likte klassene vi tok i, og vi fikk tilgang til morsomme spesialangrep og effekter fra tidlig spill. Jeg var særlig happy med at caster-klassene ikke trenger å spare potions, drikke vann eller annet tøys for å få den blå måleren opp og gå. Jevnt over ser vi varianter av mekanikken rundt spesialangrepene til warrior, hunter og rouge fra WoW. Merk at spillets monstre skalerer i forhold til hvor mange som spiller, fire spillere gir med andre ord langt seigere zombier. Vi har enda ikke testet noe på å spille sammen med karakterer av forskjellig level, kult hvis noen har testet om det er like sømløst. Kort oppsummert. Dette er stilistisk pent (i alle fall på litt høyere oppløsning), kjent og kjær (?) diablo-gameplay og mest av alt: veldig lite tråkk rundt grøten. Rett på hack, slash, bråk og gøy. Diablo er herved anbefalt. Lenke til kommentar
jonathanHart Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) ps: vi spilte gjennom betaen på én kveld. Fra start (lvl 1) til the Skeleton King og innom det meste av områder. Demoen er med andre ord ikke superlang. Endret 21. september 2011 av jonathanHart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå