Gå til innhold

Duket for en av datahistoriens største rettssaker

Anbefalte innlegg

Nå går jo SCO så langt at de hevder at GPL er invalid:

http://www.theinquirer.net/?article=11031

Haheahe. det er morsomt :lol:

Hadde litt humor i den artikkelen også ja, alle ler av SCO. De er jo stokk dumme. :lol::roll:

Vel, jeg føler meg ganske sikker på at IBM/Linux vinner uansett. Hvis ikke kan USA's ledere vente attentatsforsøk :grumpy:. Men ærlig talt, selv dét landet er ikke SÅ dumme (får vi da håpe!) :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde litt humor i den artikkelen også ja, alle ler av SCO. De er jo stokk dumme. :lol::roll:

Nei, tvet i mot, de er fordømt smarte, og vet å utnytte rettsvesenet. De kan nå bekjempe trusselen Linux sammen med Microsoft på grunnløse argumenter - foreløpig.

Lenke til kommentar

Nei, tvet i mot, de er fordømt smarte, og vet å utnytte rettsvesenet. De kan nå bekjempe trusselen Linux sammen med Microsoft på grunnløse argumenter - foreløpig.

-Kjøp gammel arkaisk unix-kode

-slipp koden ut som GPL i Linix

-Vent til Linux vokser og blir "enterprise-stort"

-"Vis" at GPL ikke er gyldig

-Krev lisens for bruk av Linux

*Prepare to be assimilated* Mo-Hah-Hah (skummel latter).

Lenke til kommentar

Det jeg reagerer litt på er Freebsd oppførsel. hver eneste gang det er noe negativt om linux eller at de blir saksøkt så er han først ute og sier noe alla dette : Ja sånn går det når man bruker linux , dette skjer ikke med BSD. det er som om han skal promotere BSD og sier med andre ord at man ikke burde bruke linux.

jeg har sett flere tilfeller hvor han har gjort akkurat dette , men orker ikke å finne et eksempel. sånn som nå , så skriver han at SCO kommer nok til å vinne, vil du at SCO skal vinne BSD ?. tror du at vi går over til BSD "hvis" Sco vinner (ikke at de kommer til å gjøre det). Du må gjerne få lov til å synes at BSD er bedre , men slutt å prakk BSD på oss. :grumpy:

Lenke til kommentar

For noe fordømt tull! Er det noen som vil motsi at SCO er smarte? Noen nyheter må jo også få plass her. Hvor har jeg dømt Linux nord og ned, og støttet meg på BSD? Aldri.

Det har jeg heller ingen grunn til. Jeg liker å utnytte det beste fra flere verdener, enten det er Microsoft, Apple, Linux eller BSD. Det er det som skaper valgmuligheter - og når Linux trues av et selskap hvis tankegang er å utydde dets marked, synes jeg det er alvorlig.

Lenke til kommentar
For noe fordømt tull! Er det noen som vil motsi at SCO er smarte? Noen nyheter må jo også få plass her. Hvor har jeg dømt Linux nord og ned, og støttet meg på BSD? Aldri.

Det har jeg heller ingen grunn til. Jeg liker å utnytte det beste fra flere verdener, enten det er Microsoft, Apple, Linux eller BSD. Det er det som skaper valgmuligheter - og når Linux trues av et selskap hvis tankegang er å utydde dets marked, synes jeg det er alvorlig.

my ass , my ass , my ass :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

En av de tingene som skiller mennesker fra dyr er vår evne til å se konsekvenser av handlinger, dvs. vi tenker lengere en til enden av nesa.

Dersom de har en plan for hvordan de skal takle mot-saksmålet fra Linux-aktørene så bør den være temmelig vanntett, ellers er de faktisk ganske håpløse. Det er uansett et dristig prosjekt de har gitt seg ut på, kanskje har de en avtale med Microsoft om å la SCO føre kamikaze mot Linux mot MS goder (akjser e.l.).

Nei, det ble nok konspirasjoner for denne gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...