EmmJay Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ny høst, men taklingene forblir de samme. Les hele saken Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 "Hvis man vurderer det rent kvantitativt, tror jeg de fleste entusiaster legger ned såpass mange timer i slike spill, at de fem hundre kronene spillet koster blir forsvinnende lite i den store sammenhengen. Det store spørsmålet er jo selvfølgelig om vi er villig til å la utviklerne gjøre slikt. Er det tilfredsstillende nok?" En interessant problemstilling som jeg har tenkt på mye i det siste. Nå føles Fifa såpass nytt i år at jeg syns det er verdt det, men personlig ville jeg heller betalt en slant for å få siste oppdateringer med lag, for så at EA brukte tre år på å lage et nytt spill! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=WHZWVMM0PR0&feature=feedu I've got the most - put it on toast - John Madden Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 @Anmelder: Merket du noe om de har tatt med de nye spillereglene som ble tatt ibruk nå i 11/12 sesongen? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så vidt jeg kan skjønne er de nye reglene med, men ny cba er ikke det. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 @Anmelder: Merket du noe om de har tatt med de nye spillereglene som ble tatt ibruk nå i 11/12 sesongen? Ja etter det jeg klarer å se er de nye med. Den mest merkbare, kickoff fra 30 er i alle fall innkorporert Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Kickoff fra 35 håper jeg? Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Kickoff fra 35 håper jeg? Hehe, ja selvfølgelig, beklager det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå