Krismeko Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Høst ved Mjøsa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott postkort av høst Norge. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det gir en spesiell følelse å se bilder med skigard, flott bilde ved mjøsa. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott lanskap og flotte farger. Skigarden gjør også sitt, men er litt usikker på komposisjonen. Ville tatt med litt mer av treet helt til høyre, og litt mer av vegen. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Flott postkort av høst Norge. Takk for kommentar:) Det gir en spesiell følelse å se bilder med skigard, flott bilde ved mjøsa. Takk:) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Flott lanskap og flotte farger. Skigarden gjør også sitt, men er litt usikker på komposisjonen. Ville tatt med litt mer av treet helt til høyre, og litt mer av vegen. Takk for tilbakemld. Er enig med deg ang komposisjonen, men... det stod en svær telefon-stolpe der til høyre, så måtte dessverre kutte der. Vegen kunne og burde jeg nok fått med litt mere av. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott komp og herlige farger i det lave høstlyset. Men bildet er blitt ganske "ullent" Har du bluret? Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Flott komp og herlige farger i det lave høstlyset. Men bildet er blitt ganske "ullent" Har du bluret? Takk:) Har nok brukt automatisk støyfjerning... Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott bilde med fine farger, men har du fotografert lanskapet dominerer trærne for mye og motsatt hvis det er trærne du vil ha frem. Med bare trær og skigard tror jeg det hadde blitt meget bra. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Et flott motiv og fine farger, men mangler litt på skarphet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fint motivvalg! Liker skigarden! Oppfattes som litt "diffust" dette bildet, uten at jeg helt vet hva det kan være. Ok med mørk bakgrunn ja... God 3'er herfra! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott komp og herlige farger i det lave høstlyset. Men bildet er blitt ganske "ullent" Har du bluret? Takk:) Har nok brukt automatisk støyfjerning... Automatikk er farlige greier Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Flott bilde med fine farger, men har du fotografert lanskapet dominerer trærne for mye og motsatt hvis det er trærne du vil ha frem. Med bare trær og skigard tror jeg det hadde blitt meget bra. Takk for kommentar og tips. Jeg la kanskje bildet i feil kategori, burde valgt natur:) Et flott motiv og fine farger, men mangler litt på skarphet. Takk, det var nok støyfjerning som gjorde bildet sånn, tror jeg. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Fint motivvalg! Liker skigarden! Oppfattes som litt "diffust" dette bildet, uten at jeg helt vet hva det kan være. Ok med mørk bakgrunn ja... God 3'er herfra! Takk! Skigard er fint ja, og gjør seg godt på bilder, vekker nasjonalfølelsen i oss kanskje:) Det diffuse skyldes litt for hard støyfjerning tror jeg... Flott komp og herlige farger i det lave høstlyset. Men bildet er blitt ganske "ullent" Har du bluret? Takk:) Har nok brukt automatisk støyfjerning... Automatikk er farlige greier Ja, burde ikke bruke det:( Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Spesielt med skigard på bildet er ikke alene å like det ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg