Gå til innhold

BK: Dreams


Anbefalte innlegg

Dreams

 

Bildet er fjernet.

 

Beskrivelse:

Tittel ble til etter behandling.Ja hva er gjort?..så mye att jeg ikke husker halvparten en gang.Men det meste er gjort i LR3.

Sigma 10-20mm objektiv brukt her,og bilde er fra utsiden av Kunstkilden i Vestfossen...venter bare på noe mer farger på løvverk nå,så blir det høst bilder også;)

 

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg skal vurdere et bilde, prøver jeg å vurdere det ut fra kunstnerens inntensjon.

Hvis jeg skulle vurdert dette ut fra kriteriene for et "vanlig" bilde, ville jeg sagt at dette var mislykket.

Men ut fra de forutsettningene, og det jeg tror var din tanke med dette, synes jeg du har fått fram et spennende og anderledes uttrykk.

 

De blasse fargene og det duse uttrykket skaper en fin helhet som frembringer en fortettet og drømmeaktig stemning

Lenke til kommentar

Når jeg skal vurdere et bilde, prøver jeg å vurdere det ut fra kunstnerens inntensjon.

Hvis jeg skulle vurdert dette ut fra kriteriene for et "vanlig" bilde, ville jeg sagt at dette var mislykket.

Men ut fra de forutsettningene, og det jeg tror var din tanke med dette, synes jeg du har fått fram et spennende og anderledes uttrykk.

 

De blasse fargene og det duse uttrykket skaper en fin helhet som frembringer en fortettet og drømmeaktig stemning

 

Takker :thumbup: Ser jeg må skjerpe meg litt i egen beskrivelse,slik att folket skjønner hvor jeg vil med bildene...for ser jo den att det fort blir kommentert på hva den enkelte oppfatter,og det er jo riktig om det feks er ett "rent" naturbilde feks.Der skjønner/ser vel alle hva en formidler.Så full skjerpings JAN..hehe :dribble:

 

Bildet og de duse farvene ser ut til å være hentet rett ut ifra en drøm man akkurat har våknet opp ifra. Godt formidlet "drøm-bilde" :)

 

Danke mye :thumbup:

 

Flott komp og litt spesiellt, kunne kanskje lettet opp buskene i vannet. Øya mine blir litt forvirra når jeg ser lenge på bildet.

 

Takker..ja en drøm kan være forvirrende..hehe..løper og løper og kommer aldri frem..osv :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...