Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Dreams Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tittel ble til etter behandling.Ja hva er gjort?..så mye att jeg ikke husker halvparten en gang.Men det meste er gjort i LR3. Sigma 10-20mm objektiv brukt her,og bilde er fra utsiden av Kunstkilden i Vestfossen...venter bare på noe mer farger på løvverk nå,så blir det høst bilder også Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Et flott motiv JEE, trodde med en gang at huset var uklart, men trodde ikke du la ut slik så sjekket linken der det meste var i orden, fin komp og speiling dette, men er litt usikker på etterbehandlingen syntes bladene på treea ser så hvite ut, men ikke i speilingen? Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tøft bilde, men jeg også lurer litt på etterbehandlinga. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tror det hadde gjort seg med mere spenst i fargene her Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Knallbra komp og motivvalg. Kan langt på vei være enig med deg i å prøve softe et slikt bilde. Men jeg føler det kunne vært gjort litt mer fintfølende og absolutt ikke på bekostning av fargene. Her ble det litt for mye grått. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Svare her jeg.Grunnen til denne grå/litt/mye duse uttrykket var mest for å få frem det drømmende.Men har ikke problem med å forstå argumentene dere kommer med.Mener er jo ikke lett for andre å forstå hva jeg formidler når jeg ikke forteller det? Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tittelen passer go godt til etterbehandlingen. Om la på vignettering også, så ble det kanskje anda mer drømmende. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Når jeg skal vurdere et bilde, prøver jeg å vurdere det ut fra kunstnerens inntensjon. Hvis jeg skulle vurdert dette ut fra kriteriene for et "vanlig" bilde, ville jeg sagt at dette var mislykket. Men ut fra de forutsettningene, og det jeg tror var din tanke med dette, synes jeg du har fått fram et spennende og anderledes uttrykk. De blasse fargene og det duse uttrykket skaper en fin helhet som frembringer en fortettet og drømmeaktig stemning Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Bildet og de duse farvene ser ut til å være hentet rett ut ifra en drøm man akkurat har våknet opp ifra. Godt formidlet "drøm-bilde" Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott komp og litt spesiellt, kunne kanskje lettet opp buskene i vannet. Øya mine blir litt forvirra når jeg ser lenge på bildet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Tittelen passer go godt til etterbehandlingen. Om la på vignettering også, så ble det kanskje anda mer drømmende. Godt tips Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Når jeg skal vurdere et bilde, prøver jeg å vurdere det ut fra kunstnerens inntensjon. Hvis jeg skulle vurdert dette ut fra kriteriene for et "vanlig" bilde, ville jeg sagt at dette var mislykket. Men ut fra de forutsettningene, og det jeg tror var din tanke med dette, synes jeg du har fått fram et spennende og anderledes uttrykk. De blasse fargene og det duse uttrykket skaper en fin helhet som frembringer en fortettet og drømmeaktig stemning Takker Ser jeg må skjerpe meg litt i egen beskrivelse,slik att folket skjønner hvor jeg vil med bildene...for ser jo den att det fort blir kommentert på hva den enkelte oppfatter,og det er jo riktig om det feks er ett "rent" naturbilde feks.Der skjønner/ser vel alle hva en formidler.Så full skjerpings JAN..hehe Bildet og de duse farvene ser ut til å være hentet rett ut ifra en drøm man akkurat har våknet opp ifra. Godt formidlet "drøm-bilde" Danke mye Flott komp og litt spesiellt, kunne kanskje lettet opp buskene i vannet. Øya mine blir litt forvirra når jeg ser lenge på bildet. Takker..ja en drøm kan være forvirrende..hehe..løper og løper og kommer aldri frem..osv Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 flot og drømmeagtig bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 flot og drømmeagtig bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Minte meg på askenedfallet etter vulkanaktiviteten på Island i fjor dette! Får dessverre ikke så mye ut av det.... ! 3'er for eksprementering gir jeg dog! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Litt overdrevet softing, ble litt blass i fargene. Motivet er flott. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Minte meg på askenedfallet etter vulkanaktiviteten på Island i fjor dette! Får dessverre ikke så mye ut av det.... ! 3'er for eksprementering gir jeg dog! Litt overdrevet softing, ble litt blass i fargene. Motivet er flott. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 dream,nydelig drøm,smil Lenke til kommentar
Fjellheims Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flott bilde med meget tøff etterbehandling og god komp. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 dream,nydelig drøm,smil Takker Flott bilde med meget tøff etterbehandling og god komp. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg