Sewero Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Resten av specc kan dere se i signatur Casen er at jeg ikke får kjørt 2 skjermer samtidig på GPU'n, står at jeg må aktivere utvidet skrivebord, men finner ikke denne muligheten. Er det noen her som kan hjelpe meg med dette? Endret 21. september 2011 av Sewero Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvilke porter er det du bruker? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Begge DVI portene. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Prøvd å gå inn på oppløsning? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Den andre skjermen kommer ikke opp der, men lest noe om en innstilling på skjermkortet men finner den ikke her. Endret 22. september 2011 av Sewero Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Oppsettet mitt er som følger Asus HD 6870 DirectCU -> DVI til VGA -> 2x Philips 231E. Håper på hjelp, begynner å bli lei av å sitte med bare en skjerm. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hvilken versjon av CCC er det du har a? Jeg har den nyeste versjonen og den ser ihvertfall ikke ut som på bildet ditt Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Den andre skjermen kommer ikke opp der, men lest noe om en innstilling på skjermkortet men finner den ikke her. Det er jo bare grunninstillingene du finner der. Åpne avansert, så tenker jeg du finner det du leter etter. Klikke nede til venstre, der det står avansert Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Lasta ned nyeste nå, 0 forandring bare at jeg finner ingen innstillinger for skjerm nummer 2. Den andre skjermen kommer ikke opp der, men lest noe om en innstilling på skjermkortet men finner den ikke her. Det er jo bare grunninstillingene du finner der. Åpne avansert, så tenker jeg du finner det du leter etter. Klikke nede til venstre, der det står avansert Nei da siden der har jeg heller ikke sett Men har nyeste versjon nå og der står det som sagt ikke noe om skjerm nummer 2. Den greier ikke å detecte skjermen engang... Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ehhrr, jeg vet ingenting om AMD skjermkort, men prøvd og aktivere det i Skjermoppløsnings greiene til Windows? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Ja, og da klikka java av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Om den ikke finner skjerm nummer 2 så har du ett problem, enten er det software og du må forsøke å stokke om på drivere. Personlig kjører jeg fortsatt 10.12 og nyeste versjon var bare dritt for meg og Eyefinity. Nr 2 må du også sjekke hardware messig at alt er i ordning, for eksempel at skjermen fungerer og at porten du prøver å bruke fungerer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Portene fungerer, men bare en skjerm av gangen, plugger jeg ut den ene og plugger inn den andre fungerer den, derfor jeg leiter etter innstilling som skal gjøre at begge portene skal fungere samtidig, er der jeg tror problemet ligger. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kanskje det er et problem med å bruke 2x DVI-> VGA-adaptere... Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kanskje du må inn på Kontrollpanel - skjerm - skjermoppløsning (Søke etter skjerm nr 2) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Kanskje du må inn på Kontrollpanel - skjerm - skjermoppløsning (Søke etter skjerm nr 2) Viss du leser tråden er det allerede prøvd. Arni90, hvordan skal jeg da får koblet til 2 stk vga skjermer? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kanskje det er et problem med å bruke 2x DVI-> VGA-adaptere... Dette stemmer, de nye ati kortene har kun en vga-utgang. Trenger du to vga skjermer så får du enten ha to separate ati skjermkort, eller et nvidia skjermkort. 1 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Jaja, må oppgradere pc-en da Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå