TST Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Spektakulær racing på nettet. Se filmen nå Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg kjøpte spillet digitalt fra http://no-maniaplanet.gamesplanet.com Koster 20€ der Er litt bedre pris enn 398 fra gamezone. Elsker spillet så langt. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) 20 du liksom... 20 euro! Endret 21. september 2011 av Blank-File Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har brukt en del timer på trackmania siden det ble sluppet, og det er virkelig et presisjonsracing spill. Kan være frustrerende til tider, men så utrolig tilfredsstillende når man kjører feilfritt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 OJOJOJOJ HAR LYST PÅ! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Funker det på Mac? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Funker det på Mac? TrackMania² Canyon will be available exclusively on PC. Endret 21. september 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Mazeking: Kjør windows på bootcamp så trenger du ikke og trenke på det. Endret 21. september 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 BootCamp er ofte et greit alternativ, ville bare vise til at han ikke trenger å vente på en egen Mac-versjon. Denne kan kanskje være en motivator, MazeKing? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Usikker på dette spillet, koster like mye som united, men har bare ett miljø? Hva gir det meg som man ikke har i united som faktisk har noe å si for opplevelsen? Slipper man å få gull overalt for å låse opp banene feks? AtW Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tja, samme pris som United blir jo litt rart å klage på, nå er jo det 5 år gammelt. Når det gjelder baner så trenger man såvidt jeg merket kun bronse på de foregående for å lukke opp mer. Men er jo virkelig ikke de banene som følger med spillet som er viktig, det er jo online og brukerlagde baner som er tingen Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Usikker på dette spillet, koster like mye som united, men har bare ett miljø? Hva gir det meg som man ikke har i united som faktisk har noe å si for opplevelsen? Slipper man å få gull overalt for å låse opp banene feks? AtW Man sitter heller ikke igjen med følelsen av å kun ha ett miljø. Det er ikke slik at man cruiser rundt på fjellveier - her er det Arena, Dirt, Autobahn, Stadium og Looper. Spillet er ennå mer fengende enn sine forgjengere, fartsfølelsen er enorm, editoren er genial og Onlinebiten er vel toppen av kransekaka. Spilt spillet siden betaen ble lagt ut for salg, og fullversjonen har definitivt levd opp til forventningene. Er man direkte lei av United og Nations så er nok kanskje ikke TM2 noe for deg - men likte du de spillene så er ikke €20 så mye. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Usikker på dette spillet, koster like mye som united, men har bare ett miljø? Hva gir det meg som man ikke har i united som faktisk har noe å si for opplevelsen? Slipper man å få gull overalt for å låse opp banene feks? AtW Man sitter heller ikke igjen med følelsen av å kun ha ett miljø. Det er ikke slik at man cruiser rundt på fjellveier - her er det Arena, Dirt, Autobahn, Stadium og Looper. Spillet er ennå mer fengende enn sine forgjengere, fartsfølelsen er enorm, editoren er genial og Onlinebiten er vel toppen av kransekaka. Spilt spillet siden betaen ble lagt ut for salg, og fullversjonen har definitivt levd opp til forventningene. Er man direkte lei av United og Nations så er nok kanskje ikke TM2 noe for deg - men likte du de spillene så er ikke €20 så mye. Hva slags bakgrunner ting har er ikke akkurat den viktigste forskjellen på miljøene i united. Hovedforskjellene er at bilene oppfører seg vesentlig annerledes. AtW Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sant nok, men jeg savner det ikke i større grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå