Stormwolf Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Klart spillet solgte godt. Det er jo Duke Nukem! Det er først etter man har kjøpt det man innser hvilket dårlig produkt det er. Jeg kommer ikke til å kjøpe det neste for å si det sånn og ikke de forandrer formelen til Duke Nuken 3d stil. Lenke til kommentar
Cheeseface Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Endelig et spill som lar oss være 100% useriøse. Det eneste spillet som har tenkt på at en actionhelt også trenger en pisse pause, eller et par pupper klint opp i trynet. Herlig useriøst med masse barnslig humør. Kan anbefales alle som er lei russere/arabere elller midtøsten i det hele. Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Var ikke poenget egentlig å si meningen sin om spillet til Gearbox via spørreundersøkelsen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Var ikke poenget egentlig å si meningen sin om spillet til Gearbox via spørreundersøkelsen? Its done! Jeg sa det sugde (noe det desverre gjorde på alle områder). Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 DET SUUUGER!!! DRITT SPILL fra et MØKKA SELSKAP!!!! Og nå skal dere ødelegge Aliens universet også!!! Lol, du har tydeligvis ikke prøvd Borderlands / liker ikke rpg spill, Borderlands soleklart det beste spillet i 2009 for min del, det skal dog sies at jeg var skeptisk til det når jeg så coveret for første gang, prøvde det først da en kompis sa "Du MÅ prøve Borderlands sammen med meg!" Har aldri angret. Men ja, DNF er ikke verdens beste spill, helt greit, men så var det ikke Gearbox som lagde det fra bunn av, det var et lappeverk av dimensjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå