Gå til innhold

Hindring for å komme inn i forsvaret


Kvalfrotsing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ikke "juks" på noe du blir spurt om, nå vet ikke jeg tidsfristen på å svare på denne sesjon 2, men hadde ringt legen, spurt hva muligheten din for forbedring, også ringe VPV/forsvaret og fortalt sitvasjonen din. Fortell dem at du fryktlig masse vil inn i førstegangstjeneste, og vil helst prøve å se hvordan det går istede for å ikke bli tenestedyktig.

Endret av ANONIII
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Sånn som situasjonen er i Forsvaret er i dag så tar de inn folk bare fordi de må. Har du en fis av en diagnose vil du risikere å måtte dimme. Jeg hadde også en fis av en diagnose på sesjon som jeg ble ikke tjenestedyktig på. Selv min bror som ikke har noen problemer (godt trent er han også) fikk slippe fordi han ikke ville.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, kan bli interessant når du skal på BC'n på øvelse og halve troppen står utenfor å maser på deg, med full mulighet til innsyn til hva du driver med.

 

BC :love:

 

vet ikke hvor i forsvaret du har vært, men dette har aldri skjedd hos meg xD

som oftest bygde vi BC med presenning 360 rundt ;) 0 innsyn

 

 

Hadde et krav til en god BC i troppen min.

 

God utsikt, gjerne på en liten bakketopp

Lenke til kommentar

Hehe, kan bli interessant når du skal på BC'n på øvelse og halve troppen står utenfor å maser på deg, med full mulighet til innsyn til hva du driver med.

 

BC :love:

 

vet ikke hvor i forsvaret du har vært, men dette har aldri skjedd hos meg xD

som oftest bygde vi BC med presenning 360 rundt ;) 0 innsyn

 

 

Hadde et krav til en god BC i troppen min.

 

God utsikt, gjerne på en liten bakketopp

 

Den har jeg fått før og, men da står det ikke 40 folk å ser på at du driter, utsikten er jo bare for utsiktens skyld ^^ påvirker jo ikke temaet her

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan da urinere litt unna de andre om det er problemet.

Du trenger ikke å urinere ved BC`n, så vidt jeg husker skal du uansett aldre urinere oppi posen.

Ellers er praksisen forskjellig med hvor BC`n er, vi satt den oftest bak ett tre, busk eller noe, så man hadde ett snev av privat-liv der. Vaktposter og slik hadde gjerne fullt innsyn da, men de så man gjerne ikke selv. Kan ikke si jeg var komfortabel med det i starten jeg heller, men det ble en vane-sak.

Etterhvert bryr du deg nok lite hvor BC`n står og hvem som ser på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...