Kvalfrotsing Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) s Endret 9. januar 2018 av Kvalfrotsing Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er jo bare å reise inn. Du kan jo ikke holde deg et helt år. Evt ta med masse sprit og sørg for at du er full hele førstegangstjenesten 1 Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Når du først har kommet inn så kommer du ikke til å tenke over det en gang! Ikke noe å være engstelig for. Hvis du skal til Madla kan du ved nød løpe inn i øvingsområdet i nordre leir Endret 22. september 2011 av Pleya Lenke til kommentar
Kvalfrotsing Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) s Endret 9. januar 2018 av Kvalfrotsing Lenke til kommentar
code Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Ikke "juks" på noe du blir spurt om, nå vet ikke jeg tidsfristen på å svare på denne sesjon 2, men hadde ringt legen, spurt hva muligheten din for forbedring, også ringe VPV/forsvaret og fortalt sitvasjonen din. Fortell dem at du fryktlig masse vil inn i førstegangstjeneste, og vil helst prøve å se hvordan det går istede for å ikke bli tenestedyktig. Endret 4. november 2011 av ANONIII Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dette høres egentlig mer ut som en jobb for psykologen å finne ut av, jeg anbefaler deg å søke litt på problemet på nettet, er garantert ikke alene om dette. Kan ikke se for meg at dette kan ødelegge førstegangstjenesten din, men det vil nok bli noen ubehagelige situasjoner. 1 Lenke til kommentar
William_S Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Sånn som situasjonen er i Forsvaret er i dag så tar de inn folk bare fordi de må. Har du en fis av en diagnose vil du risikere å måtte dimme. Jeg hadde også en fis av en diagnose på sesjon som jeg ble ikke tjenestedyktig på. Selv min bror som ikke har noen problemer (godt trent er han også) fikk slippe fordi han ikke ville. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hehe, kan bli interessant når du skal på BC'n på øvelse og halve troppen står utenfor å maser på deg, med full mulighet til innsyn til hva du driver med. BC 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hehe, kan bli interessant når du skal på BC'n på øvelse og halve troppen står utenfor å maser på deg, med full mulighet til innsyn til hva du driver med. BC vet ikke hvor i forsvaret du har vært, men dette har aldri skjedd hos meg xD som oftest bygde vi BC med presenning 360 rundt 0 innsyn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Lar heller folk ha mulighet til å se inn om de absolutt vil enn å bruke mer enn 5 min på en bc... Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hehe, kan bli interessant når du skal på BC'n på øvelse og halve troppen står utenfor å maser på deg, med full mulighet til innsyn til hva du driver med. BC vet ikke hvor i forsvaret du har vært, men dette har aldri skjedd hos meg xD som oftest bygde vi BC med presenning 360 rundt 0 innsyn Hadde et krav til en god BC i troppen min. God utsikt, gjerne på en liten bakketopp Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hehe, kan bli interessant når du skal på BC'n på øvelse og halve troppen står utenfor å maser på deg, med full mulighet til innsyn til hva du driver med. BC vet ikke hvor i forsvaret du har vært, men dette har aldri skjedd hos meg xD som oftest bygde vi BC med presenning 360 rundt 0 innsyn Hadde et krav til en god BC i troppen min. God utsikt, gjerne på en liten bakketopp Den har jeg fått før og, men da står det ikke 40 folk å ser på at du driter, utsikten er jo bare for utsiktens skyld ^^ påvirker jo ikke temaet her Lenke til kommentar
Kvalfrotsing Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) s Endret 9. januar 2018 av Kvalfrotsing Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Du kan da urinere litt unna de andre om det er problemet. Du trenger ikke å urinere ved BC`n, så vidt jeg husker skal du uansett aldre urinere oppi posen. Ellers er praksisen forskjellig med hvor BC`n er, vi satt den oftest bak ett tre, busk eller noe, så man hadde ett snev av privat-liv der. Vaktposter og slik hadde gjerne fullt innsyn da, men de så man gjerne ikke selv. Kan ikke si jeg var komfortabel med det i starten jeg heller, men det ble en vane-sak. Etterhvert bryr du deg nok lite hvor BC`n står og hvem som ser på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå