Gjest medlem-16183 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg leter etter et sted jeg kan se La Liga kamper online, må være god kvalitet og gjør ingenting om det koster litt. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er ulovelig å dele ut kanaler som er opphavsrettbeskyttet, men C Sports har rettigheter til La Liga. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er på utkikk etter det samme. Ser ut som man må ut med 269,- i mnd for dette, hos Canal+ eller C Sports. Byttet ut "Canal+ Sport" kanal pakken mot "TV2 Sport + PL" pakken idag, da Canal+ kun har La Liga som er verdt å se på. Føler ikke at det er verdt 269,- kr i mnd, og hadde håpet på ett billigere nett-alternativ. Noe som ser ut til å bli vanskelig å finne desverre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Er på utkikk etter det samme. Ser ut som man må ut med 269,- i mnd for dette, hos Canal+ eller C Sports. Byttet ut "Canal+ Sport" kanal pakken mot "TV2 Sport + PL" pakken idag, da Canal+ kun har La Liga som er verdt å se på. Føler ikke at det er verdt 269,- kr i mnd, og hadde håpet på ett billigere nett-alternativ. Noe som ser ut til å bli vanskelig å finne desverre. Finnes det ingen måte for oss å få sky sports her i Norge? Eventuelt med VPN osv. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg finner ikke noe mulighet for det nei, desverre. Ser ut som jeg kanskje må bite i det sure eplet, og bestille tilbake Canal+ Sport og betale 269kr til i mnd Noen som veit hvor man kan få sett Brasil - Serie A? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå