Jim Pec Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei igjen! Holder på å knote litt med min XP2400+ som kjører nå på 2100Mhz Jeg setter bare opp FSB og rører ikke multipliern. Hvis jeg setter FSB kraftig opp og multiplier ned, så vil den ikke boote opp. Er det noen som har samme CPU som kan gi meg noen innstillinger som de kjører stabilt med? Som gjerne er litt fart i. Kjøling er ikke noe problem. Har Abit AT7MAX2 , som jeg er meget godt fornøyd med. Jim Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jeg kjører stabilt med min 2400+ på 2.5Ghz ved å kjøre 200*12.5 og har Vcore på 2.05V DDR volt på 2.7 og chipset volt på 1.7. Det er 100% stabilt hos meg... ellers har jeg kjørt 220*11 med 2Vcore og de andre innsitillingene som over... Men kjører minnet mitt på 7-4-4-2.5 for at det skal funke... Bare å prøve seg litt forsiktig frem... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Tror hovedkortet ditt tillater ikke endring av MP, så må nok klokke med FSB eller låse opp CPUèn :wink: Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Støtter ikke mitt kjære AT7MAX2 klokking med multiplieren???? Hva er det for nor lureri? Flere tips? Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Nei nei nei. Mitt kjære AT7MAX2 er har jo fått recommended batch hos overclockers.com og overclockingclub.com Så det er ikk HK det er noe krøll med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå