Bruface Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei. Skal kjøpe meg oppgradering til pcen. Hovedbruk er uten tvil gaming. Det blir en I5 2500 k prosessor. tror det blir ASUS P8Z68-V LE Z68 S-1155 ATX hovedkort. Kom gjerne med kommentarer her også. Men i hovedsak er det skjermkort jeg lurer på. Heller mot ASUS Radeon hd6970. Er dette bra? Er det noen jeg heller burde velge? kan, men vil ikke strekke meg i pris Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ikke noe galt med det skjermkortet nei. Alternativ i denne prisklassen må vell da være: http://www.dustinhome.no/asus-geforce-gtx-570-directcu-ii-1280mb-pci-e-dvi-hdmi-batman-game/product/5010550662 Lenke til kommentar
Bruface Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Ja, sett litt på det og. Men kommer nok på sikt til å kjøre 3 kanskje 4 skjermer. Og om jeg har forstått det rett er 6970 bedre i flerskjerm modus en hva nvidia sime kort er? Lest en del plasser at du må passe på at skjermkortet fysiskt får plass på hovedkortet grunnet det tar 3 spor. Noen som kan bekrefte at det får plass på Hovedkort? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, sett litt på det og. Men kommer nok på sikt til å kjøre 3 kanskje 4 skjermer. Og om jeg har forstått det rett er 6970 bedre i flerskjerm modus en hva nvidia sime kort er? Lest en del plasser at du må passe på at skjermkortet fysiskt får plass på hovedkortet grunnet det tar 3 spor. Noen som kan bekrefte at det får plass på Hovedkort? Det får fint plass. Hovedkortet ditt støttet ikke 8x/8x Crossfire uansett, så plass er ikke et stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå