Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Rasteplass for svømmere. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Distriktet svømmer over med vann. Dette er en rasteplass ved Kroksund. Fjorden er Steinsfjorden som er kjent for sitt eventyrlige krepsefiske. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott med trærne og krattet, fine farger, godt høstbilde! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 hehe..ja den var god,rasteplass for svømmere;) Ikke mye å si på dette.Eneste måtte bli ett kutt litt utenfor løvverket oppe i hjørnet.På den måten eliminerer du også den greina som stikker ut ved tretoppen,og det som da blir igjen av den, vil se ut som hører hjemme i treet;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott Harald! Synes kompet er godt og ikke minst en skikkelig dokumentasjon vannmengdene som har bøtte ned over oss den siste tiden. Gode kontraster med et høstlig preg. Litt rusk oppe i v. hjørne er nevnt. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Dette sier det meste om årets sommer og nå fortsetter det utover høsten med mye vann. God balanse i bilde og fine farger. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fint og "hustrig" motiv! Skarpt med flotte farger. God dybde! Mulig et lite kutt oppe hadde gjort seg! 4'er! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Et sørgelig syn, da mener jeg ikke selve bildet ditt, for det var bra. Litt pirk skal man jo ha, og det jeg henger meg opp i er blåtonene din. Synes de er litt for markante i åsen på andre siden av vannet. Og så har du et blad oppe til venstre, som stjeler litt av blikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg