hean Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Normalpris er 399 kr/mnd men binder man seg til 12 mnd får man det til 299 kr. ..det koster bare 300 kr å bryte bindinga til og med Det bryr meg ikke så mye fordi jeg har tenkt å beholde det uansett. Har lett en del og funnet noen i omtrent samme prisklasse men har ikke sett noen som kan kalles billigere.... Edit: Når er det kampanje, fri bruk av SMS, Data og Ringeminutter for 249 kr/mnd i 3 mnd. Endret 23. september 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Du missforstår, jeg er enig med deg! Har også bundet meg til komplett L.. Det er jo positivt at bruddgebyret ikke er så veldig høyt?! iPhone 5 kommer jo snart Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Du missforstår, jeg er enig med deg! Har også bundet meg til komplett L.. Det er jo positivt at bruddgebyret ikke er så veldig høyt?! iPhone 5 kommer jo snart LOL, akkurat det jeg tenkte selv :!: Ellers hadde det nok blitt en litt annen telefon enn den jeg kjøpte nå. Skal visst komme 2 versjoner, en billig og en dyr. Håper den billige versjonen kommer rundt 2000-2500 kr og blir en litt "forbedret" iPhone 4 mens toppversjonen før større skjerm i Samsunklasse go specs deretter. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er folk fornøyd med Phoneusage? Er det verdt å laste ned, og gir det korrekt informasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå