Petterboy95 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei , noen tips til brae deltidsjobber for 16 åringer , mange venner osv som har fått dette! så er vist håp for 16åringer også bør være jobber som kan ha arbeidere etter klokken 5 ... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Lagergutt på dagligvarer? Jobbe på trevare foretninger? Telefonselger? (anbefaler ikke dette av egen erfaring tho, men det er en mulighet) Vaskehjelp? Løp rundt og spør! Gir som oftest bedre resultater. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 okey takk for svar søkt kino , men der kom jeg ikke inn for det var 300 søkere -.- Lagergutt på dagligvarer? Jobbe på trevare foretninger? Telefonselger? (anbefaler ikke dette av egen erfaring tho, men det er en mulighet) Vaskehjelp? Løp rundt og spør! Gir som oftest bedre resultater. noen tips til store butikker i Trondheim ? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Sendte deg svar på pm. Har aldri vært i Trondheim faktisk, så det har jeg ikke Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 De fleste deltidsjobber i Trondheim har vel noen titalls studentsøkere Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 De fleste deltidsjobber i Trondheim har vel noen titalls studentsøkere fleste er nokk det -.- men fins mange som ikke er det Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tja, Posten er jo en mulighet siden de driver og sorterer på kvelden, men spørs hvor mange timer du klarer å få hvis du stort sett bare kan jobbe etter 1700. Jeg jobber selv på Posten og har en arbeidstid fra 1630-2100 noen dager i uka, en liten "studentstilling" for meg. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Deltidsjobb.no kan være verdt å sjekke. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Tja, Posten er jo en mulighet siden de driver og sorterer på kvelden, men spørs hvor mange timer du klarer å få hvis du stort sett bare kan jobbe etter 1700. Jeg jobber selv på Posten og har en arbeidstid fra 1630-2100 noen dager i uka, en liten "studentstilling" for meg. ja kan prøve det , kan jobbe fra 3 noen dager og fra 4 noen dager Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tja, Posten er jo en mulighet siden de driver og sorterer på kvelden, men spørs hvor mange timer du klarer å få hvis du stort sett bare kan jobbe etter 1700. Jeg jobber selv på Posten og har en arbeidstid fra 1630-2100 noen dager i uka, en liten "studentstilling" for meg. Hva jobber du med der? Kan man jobbe i helga også? (lør+søn) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tja, Posten er jo en mulighet siden de driver og sorterer på kvelden, men spørs hvor mange timer du klarer å få hvis du stort sett bare kan jobbe etter 1700. Jeg jobber selv på Posten og har en arbeidstid fra 1630-2100 noen dager i uka, en liten "studentstilling" for meg. Hva jobber du med der? Kan man jobbe i helga også? (lør+søn) Jeg jobber i produksjon som vi kaller det og vi sorterer brev- og klumpsendinger. Alt av brev og klump som blir postlagt i løpet av en dag her i nord går innom oss og vi skal sortere dem, Bodø til Bodø, Bergen til Bergen osv. Noen åpner sekkene/kassettene med post, noen tilrettelegger den mens andre sorterer dem. Hvis ikke det frister å jobbe med brev er pakkeavdelingen også en mulighet, der ender de fleste opp med å løfte pakker ned i grinder/containere/bur(kjært barn har mange navn). Et annet alternativ er å jobbe med reklame, men der har jeg ikke noe særlig erfaring. Mye bråk fra maskinene de bruker i hvert fall Når det gjelder jobbing i helgene så vet jeg ikke hvordan de andre terminalene har det, men hos oss så har vi lørdagsvakter for sortering av brev. Det er også nattevakter natt til lørdag. Det virker som om at det er en del studenter som er postbud på lørdager også, men det blir kanskje uaktuelt hvis man ikke har førerkort klasse B. Ingen jobbing for oss på søndager, men det kan godt være forskjellig fra terminal til terminal. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå