SophiaAustinI Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 HEI ! Har et lite problem 'når jeg blir drit sur ! Så klikker jeg totalt og klarer ikke og styre det , har aldri vært noen sur person før begynnelsen av 20'årene . Jeg vil helst ikke ha slike tanker at jeg vil slå ned noen .... Hjelp ? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gå unna når du hisser deg opp. Tenk på at du begynner å bli sint så er det lettere å avbryte det på riktig måte. Eller finn en egen metode som virker for deg, putt finga i øra og LALALALALAAAAA skikkelig høyt eller noe mer diskret. Hvis du ikke fikser det selv så finnes det sinnemestringskurs men det krever normalt at du har prøvd å drepe noen først. I så tilfelle så vil du få en anbefaling til kurset av onkel Politi. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Problemet er at du er intolerang(dette kan ikke gjøres noe med) og at du har alt for mye stress bygd oppover skuldrene(dette kan gjøres noe med). Så du må nok finne en måte å avreagere på, så du kan tolere at det bygges opp litt stress. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei Forklaringen er forholdvis enkel, tror jeg. Sinnesutbrudd skyldes som regel frustrasjon. Samtidig vi jeg anta at du er deprimert, for det henger også ofte sammen med sinnesutbrudd. Du skriver i en annen tråd at du også driver med selvskading. Selvskading er nært knyttet til sinnesutbrudd, og (undertrykt) depresjon og kan jo forstås som to sider av samme problem; enten ta fortvilelsen ut på andre eller ta det ut på seg selv. Løsingen er å få bedre innsikt i hva som frustrerer deg, redusere dette, finne bedre måter å tåle frustrasjoen din på og selvsagt finne mer konstruktiver måter å vise din fortvilese på. Jeg ville tro du bør gå i behandling for å få hjelp til dette. Hilsen Dag Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 :/ Tjååå :]Takker Dag<3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå