Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sinne - Problemer med å styre min aggresjon.

SophiaAustinI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå unna når du hisser deg opp. Tenk på at du begynner å bli sint så er det lettere å avbryte det på riktig måte.

Eller finn en egen metode som virker for deg, putt finga i øra og LALALALALAAAAA skikkelig høyt eller noe mer diskret.

Hvis du ikke fikser det selv så finnes det sinnemestringskurs men det krever normalt at du har prøvd å drepe noen først. I så tilfelle så vil du få en anbefaling til kurset av onkel Politi. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei

Forklaringen er forholdvis enkel, tror jeg. Sinnesutbrudd skyldes som regel frustrasjon. Samtidig vi jeg anta at du er deprimert, for det henger også ofte sammen med sinnesutbrudd.

Du skriver i en annen tråd at du også driver med selvskading. Selvskading er nært knyttet til sinnesutbrudd, og (undertrykt) depresjon og kan jo forstås som to sider av samme problem; enten ta fortvilelsen ut på andre eller ta det ut på seg selv.

Løsingen er å få bedre innsikt i hva som frustrerer deg, redusere dette, finne bedre måter å tåle frustrasjoen din på og selvsagt finne mer konstruktiver måter å vise din fortvilese på.

Jeg ville tro du bør gå i behandling for å få hjelp til dette.

Hilsen

Dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...