Lis K Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Uten tittel... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det var pent gjort av deg å bære dem forsiktig ut igjen etter fotografering, jeg fant også en slik mark i sommer på et kjøpesenter tok den med meg hjem og fotograferte den i en stekepanne. Syntes vel at du fikk et bedre resultat. Mens marken min ble boende på landet i steden for på parkeringsplassen på kjøpesentret da Sytes du har fått til et flott bilde her og en fin komposisjon. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skikkelig tøff krabat som kommer fint fram her. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skarpe fine detaljer på denne modellen din. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Helt greit av den "tittelløse" dette! Noen skarpe detaljer som kommer fram. Det uklare feltet nede til hø. passer kanskje ikke så godt med helheten her! 3'er for dette! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er kommet med mer på bildet enn man først skulle tro om man ser bildet i stort format og forstørret versjon. Her har du fotografert larven under et toalettbesøk, og jammen er det ikke med en bladlus også. I stor format kommer selve larven mer til sin rett også, på grunn av sitt eget utseende blir den litt udefinerbar i liten versjon. Skarpheten og fokus er veldig god, det samme er komposisjon og lys. Markeringen du har gjort er dog godt synlig, og overgangen mellom mørkt grått og helt sort blir kraftig. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Tusen takk for kommentarer til dere alle! Jeg setter velig pris på tilbakemeldingene, både hva dere liker og det som kunne vært gjort annerledes. Og takk til Tjernshaugen for å ha nevnt markert overgang fra grått til sort. Den så jeg ikke på skjermen min. Har nylig byttet skjerm og det er mulig jeg jeg må justere kontrasten. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg