Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Rev Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kjempeflott Håkon! Liker det dunkle lyset her samt den lure/vaktsamme posituren på reven. Godt komp også. Heldige deg som har fått "mikkel" på brikka. Ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Superflott og stemningfullt av reven. Likte også godt de dype kontrastfulle farge du bruker her. "Helmax Egon" Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dette likte jeg Håkon. Dunkelt, men skarp og fint. Gir deg en femmer for denne Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 . Mørkt men allikevel stemningsfulldt. . Disse er ikke lett å komme over-rusler som regel rundt tidlig om morgenen når jeg sover. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fint revebilde, skulle kanskje ønske at det var litt mere lys på reven. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ritig flott revebildet! Den er kanskje ute og ruslter i det siste kveldslyst? Uanset stemningfult og flott er det. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Dette må vel med rette kalles blinkskudd - flott!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Et Ok bilde av reven dette! Likte stemningen her! Ville kanskje hatt en tanke tettere utsnitt, men det er nå min smak da! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sååå fin! Riktig lys for denne nattrangleren. Veldig bra. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 superduper bra bilde av reven,nydelig stemning,5+,og ønsker deg en god natt,smil Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dette likte jeg svært godt - plasseringen av reven i bildeflaten, og det litt dunkle lyset som virker veldig autentisk og stemningsskapende synes jeg er veldig bra. Det å lysne på bildet vil i mine øyne ødelegge atmosfæren i bildet. Synes du har vært litt hard på oppskarpingen, men det er ingen katastrofe så lenge du har originalfila å ta av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg