Olejohannes Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Heisann.. Holder på med en ny maskin og har støtt borti et nytt problem jeg ikke har vert borti før. Specs: ZOTAC GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA Intel Core? i7 Quad Processor i7-950 Corsair Dominator DDR3 1600MHz 12GB CL8 ASUS SABERTOOTH X58, Socket-1366 Microsoft Windows 7 Ultimate Norsk, Full, DVD366 64.bit 2xWD 150Gb Raptor Thermaltake toughpower 1200W strømforsyning Problemet er som følger: Når alt er ferdig instalert og har vert i drift littegrann, Krasjer ALT og får svart skjerm samtidig som skjermkortet sin vifte slår seg på FULL blås... Pcn står av littegran før jeg får restarta og det samme skjer igjenn, og når jeg da prøver og restarte vil ikke pcn slå seg på overhode. Har noen vert borti dette før?? Kan en driver issue lage så mye krøll?? Hilsen Ole Johannes Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Høres ut som et typisk varmeproblem. f.ex prosessor ikke er godt nok festet til kjøleren. Lenke til kommentar
Olejohannes Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Alt henger fast og har max kontakt. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Og det slår du fast med en kjapp visuell test? Sjekket temperaturer? Testa ram med memtest86+? Lenke til kommentar
Olejohannes Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Har konstatert at det var Skjermkortet som var defekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå