alehalse Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hei. Jeg lurer på hva som vil skje vist en 18åring blir stoppet i tollen på flyplass med 40% sprit i innsjekkingsbagasjen? Endret 20. september 2011 av alehalse Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hold deg til pils, du. Du mister kontrollen alt for fort med sprit, det er derfor det er ulovlig. Pils-fylla er mer enn nok i de tre neste årene Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei. Jeg lurer på hva som vil skje vist en 18åring blir stoppet i tollen på flyplass med 40% sprit i innsjekkingsbagasjen? Når man er 18 år er man etter landets lover voksen, da synes jeg det er idiotisk å sette en høyere aldersgrense for noen ting. Blir du tatt med en flaske eller to vil de nok bare ta den fra deg uten at jeg kan garantere noe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Siden kvoten din er 0 på varer over 22% vil du bli fratatt den og du står i fare for å få en bot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå