Tottoro Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hei. Nå lest alle bøkene om Tom Egelands Bjørn Beltø. Liker utrolig godt den "sjangern" med mystikk og historie. Lurte på om noen har noen flere anbefalinger i denne stilen? Allerede lest The Historian, og jeg liker IKKE Dan Brown. Ellers er jeg åpen for alt! Takker for svar! PS: Noen som har andre forum hvor det blir diskutert litteratur? Er så lite aktivitet i denne tråden. Endret 20. september 2011 av Tottoro Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Umberto Eco, kanskje? Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Umberto Eco, kanskje? Ikke helt dumt forslag det, nei. Lenke til kommentar
Dypeexceell Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jag funderar på att beställa boken En tom säck kan inte stå. Finns det någon som har läst boken och vill lämna era synpunkter om den? Lenke til kommentar
bolleboi Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei. Nå lest alle bøkene om Tom Egelands Bjørn Beltø. Liker utrolig godt den "sjangern" med mystikk og historie. Lurte på om noen har noen flere anbefalinger i denne stilen? Allerede lest The Historian, og jeg liker IKKE Dan Brown. Ellers er jeg åpen for alt! Takker for svar! PS: Noen som har andre forum hvor det blir diskutert litteratur? Er så lite aktivitet i denne tråden. Matthew Reily sin serie om Jack West er kanskje de beste jeg har lest innen mystikk/historie/spenning.. Prøv å lese Seven Ancient Wonders, kan garantere at du liker den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå