eriknor Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Yessi i poseringsmodus Bildet er fjernet. Beskrivelse: Objektiv: Nikon 70-200 F:2.8 VRII + TC20EIII Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 En hund med tydelig "stoisk" personlighet dette! God skarphet, noe som kommer godt fram i stort format! Mulig et ørlite kutt nede kunne gjort seg. Tror også den samme posituren men uten den steinen og det treet bak der hadde gjort skildringen mer rendyrket, men det er nå min smak da! God 4'er herfra! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott utsnitt og fokus gode detaljer i pelsen, og hunden gjør en fin poseringsjobb. Syntes muligens at den stenen bak er litt forstyrende, muligens bare en smaksak. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nydelig bilde av Yessi (fint navn og:) Flott posering og skarphet og farvene sitter. Steinen er nevnt, men den plager meg ikke nevneverdig. Kanskje har det noe å gjøre med kontrasten mellom hund og resten av omgivelsene (?) lis:-) Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Likte dette umiddelbart det oser av kvalitet hele veien. Steinen er rund og utbluret og jeg synes den glir greit inn som endel av bakgrunnen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg synes at det lille formatet ble bedre en de som er større, ble ikke helt fortrolig med det ene øye og deler av ansiktet iforhold til skarphet og lys. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skikkelig tøffing. Skarpt, og fint lys. Mulig du skulle fjærnet steinen bakenfor, eller bluret den litt mer. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Takk for tilbakemeldingene. Er enig i at stenen kan være noe sjenerende. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Flott teknisk og flott vinkling/positur, passer utmerket i 1:1 formatet. Steinen er ikke plagsom for meg, ville heller gjort noe med det kraftige gresstrået som går opp i kroppen mellom forbena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg