ferdinan-foto.no Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 -The girl next door- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tja, om du ikke lyktes med det sigøyneraktige, så gir det iallefall meg et slag "gresk uttrykk". Forsterkes av den svarte bakgrunnen også. Mulig det er s/h som gjør at jeg senser dette! Hun virker kanskje litt sånn bortkommen på meg! Det lyse feltet oppe bak hodet gir bildet et litt "eldet" preg! Artig med eksperimenter ja! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dette bilde liker jeg veldig godt, syntes også at bildetittlen er flott, fikk ikke helt med meg sigøynerlooken men. Syntes uttrykket til moddelen er naturlig og flott, døra bak gjør jo bildetittlen, flott dette Bjørn David. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Tja, om du ikke lyktes med det sigøyneraktige, så gir det iallefall meg et slag "gresk uttrykk". Forsterkes av den svarte bakgrunnen også. Mulig det er s/h som gjør at jeg senser dette! Hun virker kanskje litt sånn bortkommen på meg! Det lyse feltet oppe bak hodet gir bildet et litt "eldet" preg! Artig med eksperimenter ja! Takker, gresk sigøyner kanskje? Dette bilde liker jeg veldig godt, syntes også at bildetittlen er flott, fikk ikke helt med meg sigøynerlooken men. Syntes uttrykket til moddelen er naturlig og flott, døra bak gjør jo bildetittlen, flott dette Bjørn David. Tusen takk Håkon Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sigøyner eller ikke, du i hvertfall fått til et meget sterkt utrykk, med de øynene og det ansiktsutrykket. Liker bildet og utrykket veldig god. Det eneste som forstyrrer meg er skuldra, hvorfor har du kappet av litt av skuldra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg