EspenWaag Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei, hei. Har fundert en stund nå og har endelig bestemt meg for å kjøpe meg et mekanisk tastatur. Jeg har så og si landet på Das Keyboard Ultimate fordi jeg har bare hørt gode ting om byggekvaliteten og finner lyden fra MX-Blue switchene utrolig behaglig. Spørsmålet mitt er om det virkelig er verdt å skjelle ut omtrent 1100 kroner for tastaturet inkludert toll og frakt? Og hvis du har noen anbefalninger til andre mekaniske tastaturer (helst med MX-Blue) så sleng dem fram. Takker på forhånd. Link: http://www.getdigital.de/products/Das_Keyboard_Model_S/lng/en Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei, hei. Har fundert en stund nå og har endelig bestemt meg for å kjøpe meg et mekanisk tastatur. Jeg har så og si landet på Das Keyboard Ultimate fordi jeg har bare hørt gode ting om byggekvaliteten og finner lyden fra MX-Blue switchene utrolig behaglig. Spørsmålet mitt er om det virkelig er verdt å skjelle ut omtrent 1100 kroner for tastaturet inkludert toll og frakt? Og hvis du har noen anbefalninger til andre mekaniske tastaturer (helst med MX-Blue) så sleng dem fram. Takker på forhånd. Link: http://www.getdigital.de/products/Das_Keyboard_Model_S/lng/en Das Keyboard er et fint tastatur, men irriterer meg litt over glossy finish. Et alternativ er en Filco MajesTouch 2 med nordisk layout. Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Bump! Hvorfor bump? Lurer du på noe angående Das Keyboard? Fint om du formelerer et faktisk spørsmål, så er det litt enklere å svare på. Lenke til kommentar
David_T Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bump! Hvorfor bump? Lurer du på noe angående Das Keyboard? Fint om du formelerer et faktisk spørsmål, så er det litt enklere å svare på. Klarte å bumpe feil tråd, beklager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå