tomwe Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei, har fått flasha firmware på dvd-spilleren til RPC-1, og jeg er klar over at en kan bruke DVD-genie o.l. til å omgå sperren i software. Men: Jeg ønsker likevel at PowerDVD låser seg til sone 2 som en slags "default". Når en setter inn en dvd med en ny sone i spilleren så får en opp følgende meny av PowerDVD: Det siste jeg har gjort var å sette inn en dvd med sone 1, og da sto det "3 time(s) remaining" og jeg trykket ok og kan spille av sone 1 uten problemer. Men jeg er usikker på hvordan PowerDVD teller ned til siste skifting. Altså: Siste gang jeg kan skifte vil det da stå 1 eller 0 "time(s) remaining"? Dette er ikke helt intuitivt hvis dere tenker etter. Noen som har vært borte i denne situasjonen? Dersom telleren går ned til 0 så går det jo greit å sette inn dvder med sone 2-1-2 og få PowerDVD låst på riktig sone. Går telleren ned til 1 så blir det sone 2-1 og det ønsker jeg ikke. Hva gjør jeg da? Går det an å bruke en sone 0 som et mellomstopp for å ende opp på sone 2? Jeg har også en multiregion dvd liggende (er registrert som sone 2, 3, 4 og 5). Kan en med denne velge f.eks. sone 4 som en mellomstopp? Jeg kunne jo bare prøve, men har helst ikke lyst til å feile... Takk på forhånd, håper jeg har skrevet forståelig. Lenke til kommentar
tomwe Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå