SolanGundersen Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Lar det gå 2-3 måneder mellom hver gang, har du en god frisør så kan du redusere antall ganger du må gå til frisøren i året Måtte klippe meg nesten hver måned med den forrige. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Så sjeldent som mulig men likevel så ofte som mulig. Blir vel en måned mellom hver gang tror jeg. Jeg hater å få håret klippet men jeg hater også det å ha hår. Endret 21. september 2011 av Benny Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Her klippet jeg meg sist gang: Tidenes hårklipp = 2kr. 7 Lenke til kommentar
tvv Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Det "normale" er hver 6. uke! Jo kortere man holder det jo oftere må man selvsagt klippe det! Men frisører sier det vanligste er hver 6. uke! Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 1-3 ganger i året. Snitter vel rundt 2 ganger i året, så ca hver 6.mnd. Gutt Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Lar det gå 2-3 måneder mellom hver gang, har du en god frisør så kan du redusere antall ganger du må gå til frisøren i året Måtte klippe meg nesten hver måned med den forrige. Hva gjorde den gode frisøren annerledes enn den dårlige? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Hver 5-6 uke. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Lar det gå 2-3 måneder mellom hver gang, har du en god frisør så kan du redusere antall ganger du må gå til frisøren i året Måtte klippe meg nesten hver måned med den forrige. Hva gjorde den gode frisøren annerledes enn den dårlige? Det er jeg ikke sikker på, bruker å lese hos frisøren, jeg går utfra at det har med sakseteknikk og detaljnivå, men ikke hundre prosent sikker Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Pleier å gå sånn ca. 2 mnd. mellom hver gang jeg klipper meg. Vokser ikke veldig fort i lengden, men blir fort tykt. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 1. eller 2. hver måned. Gutt. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) 1 gang i månden. Har samme "problem" som deg med tykt og raskt voksende hår! Da kjører jeg litt kort frisyre. Har forresten brukt samme frisør i flere år nå, så jeg får litt rabatt. Men blir litt dyrt fordet. Endret 21. september 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Her klippet jeg meg sist gang: Tidenes hårklipp = 2kr. Dæven, jeg som syntes at jeg får god pris. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Her klippet jeg meg sist gang: Tidenes hårklipp = 2kr. Annethvert innlegg jeg leser fra deg minner meg på at jeg må stikke til 'nam snarest Ellers tror jeg ikke jeg hadde turt å klippe meg på akkurat den frisørsalongen Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Hver mnd, stusser og tynner det ut Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Hver andre til tredje måned. Burde klippe meg litt oftere for å forhindre at håret blir for tykt da. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Husker ikke når jeg klippet meg sist, mange år siden.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Ca hver 4. uke. Gutt. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Hvor ofte jeg må klippe meg kommer ann på om frisøren har swag, er han/hun dyktig kan håret være stek i opp til 5 måneder. Klipper meg ca. 4 ganger i året. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Hver 3-5 uke ca. Av og til lar jeg det gro kanskje to måneder hvis det var veldig kort forrige gang. Problemet mitt er at jeg har veldig tykt hår. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har vel fått det klipt 3 ganger de siste 6-7 årene. Ikke den store utgiftsposten med andre ord. Og jeg er en mann forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå