Swafty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei Har et hår som blir utrolig tykt etter noen uker, og som vokser veldig fort. Må vanligvis klippe det hver måned eller la det gå max 1 og en halv måned mellom hver gang. Hvor vanlig er det å klippe det 1 gang i måneden? Blir jo litt dyrt og.. Hvor ofte klipper dere håret? Er gutt Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg klipper kanskje hver 3 mnd er gutt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 4-5 ganger i året. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Når det blir så langt at jeg får det i øynene. Lenke til kommentar
Thumbsup Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Klipper meg ca. annenhver mnd. Blir vel noe rundt 4-6 i året. Gutt Endret 20. september 2011 av Thumbsup Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Når muttern sier at det er langt og må klippes (da klipper hun det gjerne og) Har og utrolig tykt og krøllete hår, men bryr meg generelt lite om hvordan jeg ser ut på hodet. Eneste er at om det blir veldig mye hår, får jeg flass og det er litt flaut til tider Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 har ganske tykt hår selv. det siste året har jeg vært i forsvaret og da har jeg klippet meg hver perm (har 6 uker på og 3 uker av) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har også hår som vokser fort og blir tykt etter kort tid. Ikke alltid jeg gidder å gjøre noe med det, men jeg går oftere til frisøren nå enn før. Kanskje én gang hver 2. eller 3. måned. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 4-5 ganger i året, Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Har tykt hår. Klipper meg vel vær 3 måned ca. 4 ganger i året... Endret 20. september 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Klipper meg når det blir sånn passe langt. Er ikke helt sikker, men blir vel 3 ganger i året. Burde vel egentlig klippe meg 4 ganger kanskje. Har tykt hår, men liker at det er litt halvlangt, så for meg gjør det ingenting at det gror en stund. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Klipper mitt alt for sjeldent og har samme problem som deg. Det går lett noen måneder imellom, men av og til blir det en spontanklipp av kameraters mødre eller venner som er frisørlærlinger, men jeg burde nok klippe meg mye oftere enn hva jeg gjør nå. Om en hårklipp i måneden er riktig for deg, så er det riktig for deg. Ferdig med den saken. Det er jo ditt hår og ditt valg, og det viktigste er jo at du er komfortabel med hvordan håret ditt ser ut. Du kan jo også prøve å gjøre som meg. Jeg får det klippet kortere enn hva jeg egentlig ønsker og det gir meg jo litt ekstra tid til neste frisørtime. 1 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Varierer fra to til seks måneder mellom frisørbesøk, avhengig av hvordan jeg ser ut på håret. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Hva er normalt at håret vokser i måneden? 1 cm? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 tre måneder imellom hver gang. Trenger ikke ha så veldig striglet hår, så jeg lar det vokse seg litt langt og bustete før jeg klipper det forholdsvis kort igjen... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva er normalt at håret vokser i måneden? 1 cm? Det vokster 0.04 om dagen tror jeg. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hver 3-4 uke. Stusser og tynner da mer enn klipper, men har samme "problem" som deg med tykt hår som vokser raskt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 ca 15-20 ganger i året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå