Samegerilja Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Eller du kan sette sammen ett eget program ved å lese deg gjennom disseøvelsene. Øvelser både med og uten apparater. Les også disse som er rettet mot ungdom. Alle øvelsene vises både illustrativt og forklarende, de har også satt opp gratis programmer. Samt de har artikler om hvilken mat du skal spise. Alt er på engelsk dog. PS! Viktig at du stopper når du er fornøyd med kroppen din, og vedlikeholder den. Har selv satt opp ett program utifra øvelsene, men har ingen planer om å bli en body-builder. Likte bare siden fordi det var så lett å finne frem og lett å lære seg øvelsene. Endret 24. september 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Tusen takk for ett fint svar. Fine sider, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete på de sidene du ga meg. Det er jo masse artikler der, sånn..Konkret, er det en artikkel du anbefaler jeg kan starte med? Så kan jeg prøve å komme meg videre fra der på egenhånd. Igjen Tusen takk, Noreply. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Nå har jeg gått gjennom den guiden (http://www.bodybuilding.com/fun/find-a-plan-muscle-building-teen-male.html) xD. Men du, jeg fant ikke noen treningsprogram..? Vis det er treningsprogram, er det sånn uten utstyr også? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Nå har jeg gått gjennom den guiden (http://www.bodybuilding.com/fun/find-a-plan-muscle-building-teen-male.html) xD. Men du, jeg fant ikke noen treningsprogram..? Vis det er treningsprogram, er det sånn uten utstyr også? De fleste programmene som er ferdiglagd krever utstyr ja, men du kan med litt hjelp fra nettsiden (artiklene) og fra folk med kunnskap sette sammen ett eget program. De har øvelser uten utstyr, men om du skal bygge muskler e det en stor fordel om du har tilgang til litt utstyr som manualer, vektstang m vekter osv. Men du e enda såpass ung at det anbefales ikke å løfte tungt "enda" før kroppen e utvokst (biologisk). Endret 29. september 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Ja, er litt redd for å slutte å vokse :/ ...Hva kan jeg hindre for dette? Lenke til kommentar
jmhaland Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 lol kan du ikke bare begynne på treningstudio og trene? vanskeligere er det ikke Jeg begynte på treningstudio når jeg var 13-14 år, og det har jeg aldri angra på. Merker det på fotballbanen også, jeg har blitt kjent rundt omkring for min aggresivitet og mine taklinger. Begynn å tren vekter, da merker du framgang relativt fort, jaffal så liten du er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå