Kjell Arne Stava Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 På jakt etter føde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tror det er en Steinvender - bra skarphet på fuglen, og fin komp. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Tror det er en Steinvender - bra skarphet på fuglen, og fin komp. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Tusen takk for kommentaren Torhild og takk for info om fuglen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Greit av steinvenderen(hvis det er det den er) dette! Ikke helt fortrolig med kompen. Tror jeg ville foretrukket et tettere utsnitt, kanskje..... Mangler noe på skarpheten på selve fuglen også! Sees tydelig i stor format! Mulig det er stor brennvidde i bildet her! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Greit av steinvenderen(hvis det er det den er) dette! Ikke helt fortrolig med kompen. Tror jeg ville foretrukket et tettere utsnitt, kanskje..... Mangler noe på skarpheten på selve fuglen også! Sees tydelig i stor format! Mulig det er stor brennvidde i bildet her! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Tettere utsnitt? da ville jo helheten blitt borte i mine øyne , ( bare en fugl) jeg syntes at det skulle være et miljø med i bildet, men det er jo min mening da ! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Greit av steinvenderen(hvis det er det den er) dette! Ikke helt fortrolig med kompen. Tror jeg ville foretrukket et tettere utsnitt, kanskje..... Mangler noe på skarpheten på selve fuglen også! Sees tydelig i stor format! Mulig det er stor brennvidde i bildet her! 3'er fra meg! Tuse takk for kommentaren smort1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fin komposisjon av fuglen i sitt rette miljø, mangler litt på skarpheten. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Likte dette, god skarphet. Likte den lyse sanden og den vage skyggen fra fuglen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg synes at utsnittet er bra, stranden og bølgen er bare fin. Fuglen er i fin positur men litt dunkel. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Synes dette er et bra fugle/miljøbilde. Utsnittet med fuglen i hjørnet som balanseres mot diagonalen fra bølgen fungerer veldig godt, samtidig bidrar det mye til fortellingen i bildet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tusen takk for kommentarene fra dere alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg