julius2 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg lurer på hvilken torque/moment jeg burde ha på tennpluggene på bilen min? Haynesboka skrev 30Nm (260 tommepund eller 22 fotpund). Dette syns jeg var veldig mye, og det samme mente lærerne på skolen da jeg går flymekken. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg lurer på hvilken torque/moment jeg burde ha på tennpluggene på bilen min? Haynesboka skrev 30Nm (260 tommepund eller 22 fotpund). Dette syns jeg var veldig mye, og det samme mente lærerne på skolen da jeg går flymekken. 30 høres mye ut ja. Pleier selv å dra til med 12-15, litt alt etter dim på gjenger, uavhengig av produsent. Lenke til kommentar
julius2 Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 30 høres mye ut ja. Pleier selv å dra til med 12-15, litt alt etter dim på gjenger, uavhengig av produsent. 12-15 Nm da vil jeg tro? hehe syns det er mer passe jeg å i forhold til hva som pleier å være innafor "normaltorque" Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Anbefaler deg å lese igjennom denne: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/installation.asp Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 12-15 Nm da vil jeg tro? hehe syns det er mer passe jeg å i forhold til hva som pleier å være innafor "normaltorque" Ja, beklager, glemte å skrive det Jau, alle plugger jeg har vært borti ligger i dette området, så jeg har egentlig sluttet å se så mye på hva den enkelte motorfabrikant sier, om ikke det er en skikkelig sær motor. Har knapt skrudd på Audi/VW, men er ikke dette en nokså ordinær motor, med alutopp? Og gjengedim innenfor "normalen"? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Anbefaler deg å lese igjennom denne: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/installation.asp Den vakke dum Lenke til kommentar
julius2 Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 12-15 Nm da vil jeg tro? hehe syns det er mer passe jeg å i forhold til hva som pleier å være innafor "normaltorque" Ja, beklager, glemte å skrive det Jau, alle plugger jeg har vært borti ligger i dette området, så jeg har egentlig sluttet å se så mye på hva den enkelte motorfabrikant sier, om ikke det er en skikkelig sær motor. Har knapt skrudd på Audi/VW, men er ikke dette en nokså ordinær motor, med alutopp? Og gjengedim innenfor "normalen"? Ja, tror det er alutopp. tror det er det som er vanlig på audiengines. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg skrur de inntil og litt til jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå