Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Granmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Skarp og flott fugl - og en god komp. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 5+ for skarphet på fugl og hele kvisten.Imponert av dette bilde;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott Morten. Skarp og fin.Riktig plassert i bildeflaten. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Pent av den lille fuglen! teknisk bra gjennomført, bra bakgrunn.. egentlig ikke noe å trekke for her.. blir nok en 5 er Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Meget bra eksponert! Veldig fin skarphet, kommer særlig godt fram i stort format! Kunne nok tenkt meg et tettere utsnitt i sådanne bilder! God 4'er! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fuglemotiver har egentlig aldri vært helt min greie, og viet minimalt med tid på det. Men det å betrakte andres resultater er ikke å forakte, særlig når man finner noe som skiller seg litt ut. Finner ikke noe å utsette her, og i stort format ser man lett at alt på plass hva det tekniske angår. Det jeg synes gjør dette ekstra spesielt er barnålene, samt at det ikke er forstyrrende reflekser på bakgrunnen (noe man ofte ser på tilsvarene bilder). Eksemplarisk, blir nok vrient å toppe dette... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tror du har rett i at det er en granmeis Morten, like bra som alltid. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott av granmeisen. Synes jeg så et annet bilde tatt med 1d....nytt kamerahus? 1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du er helt rå på dette her. Hva skal man sette fingeren på? 5 fra meg. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nydelig bilde! Godt komponert, skarpt og gode farger, veldig behagelig å se på Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Tusen takk for alle hyggelige kommentarer. Flott av granmeisen. Synes jeg så et annet bilde tatt med 1d....nytt kamerahus? 1 Ja det er riktig. Ikke nytt men pent brukt, måtte bare ha det.... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Granmeis og løvmeis er ganske så like, så jeg vet ikke hvem av dem dette er Uansett et flott foto med fin komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg